Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 81 |
Mobilspel
| Pågående | 19 941 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Hr Winbladh | 2008-06-05 21:07 | |
![]() | Jag hoppas och tror benhårt på en människa på Mars innan jag kolar vippen. Snacka om historisk händelse! | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-06-05 21:10 | |
![]() | En Marsian på jorden vore inte heller fy skam! | |
| Lergryta - Ej medlem längre | 2008-06-05 22:10 | |
![]() | Hr Winbadh Trots att jag är obotlig optimist så tror jag föga på att det kommer inträffa närmaste tre åren. | |
| Hr Winbladh | 2008-06-05 22:14 | |
![]() | Stor humor ... | |
| zmiley | 2008-06-05 22:19 | |
![]() | Lergryta har en poäng där winbladh. Jag har ärvt min lergryta av min mamma som ärvt den av sin mamma som ärvt den av nån som inte hade några egna barn och som antagligen drejat den själv.... Säj såhär: nån av oss får säkert uppleva det....eller nån söt liten neptunier. | |
| Stormvind_66 - Ej medlem längre | 2008-06-05 22:27 | |
![]() | Jag tycker att det är härligt men har aldrig varit i rymden själv och tror inte jag vill resa heller. Strongt av de som vågar resa! | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-06-05 22:32 | |
![]() | Har inte ärvt en ändaste lergryta och heller inte köpt nån. Varför står det två i mitt köksskåp då? Kanske en rymdvarelse har planterat den? En tanke, tänk om vi har massvis av annan intellegens här hela tiden men bara inte kan uppfatta den. Vi kanske bara tror att vi är ensamma. Dom kanske bor i mitt köksskåp. | |
| zmiley | 2008-06-05 22:38 | |
![]() | Nä, fy vad otäckt! Kolla inuti efter grönt slem eller konstiga skrivtecken. Och ring esolu. Han kan åldersbestämma grejorna med kol-14 metoden. | |
| Lergryta - Ej medlem längre | 2008-06-05 22:49 | |
![]() | ..eller säj så här ändaste. | |
| y not | 2008-06-06 16:09 | |
![]() | Hr Winblad, vet du inte att Mars är befolkad sedan länge. Månladningen var ju bara en gigantisk kamouflagepryl för att inte svslöja den verkliga händeklsen som ju vara tt bygga upp ett samhälle på mars, vilket lär vara ganska utbyggt vid det här laget. Så som svar på frågan så måsta jag nog tillstå att rymdresor är nödvändiga om vi skall hälsa på våra vänner på Mars, eller om vi rentav funderar på att flytta dit. | |