Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 982 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| amoma | 2008-06-06 22:21 | |
![]() | ursäkta vilka eller kanske vem menade jag förstås | |
| Lergryta - Ej medlem längre | 2008-06-06 22:25 | |
![]() | oki, matchen kommer sluta 0-0. Tråkig gissning, men kom igen. Grekland har ett försvar som är tätare än..nej jag skippar dåliga liknelser, och sverige har klent anfall. Jag har full koll på grkernas anfall och sveriges dito, men detta kan bli em´s tråkigaste match. Jag är en värdelös tippare så det slutar säkert 4-3 till Sverige, men 0-0 är det apan tror på. | |
| Firefork - Ej medlem längre | 2008-06-06 22:29 | |
![]() | Ja, Lergryta, det är ett mycket möjligt scenario du målar upp. Jag tror dock att en Zlatan i toppform kan spräcka den grekiska nollan. | |
| Firefork - Ej medlem längre | 2008-06-06 22:32 | |
![]() | AMOMA: Förmodligen har du rätt. Lagerbäck verkar ha ett orubbligt förtroende för Allbäck. Och han (Allbäck) är ju faktiskt en striker av sällan skådat slag som passar bra att slänga in de sista tio minuterna om de andra anfallsvapnen visat sig verkningslösa. | |
| amoma | 2008-06-06 22:45 | |
![]() | Precis, och det är dessutom lysande rent populisiskt sett från Lagerbäcks sida fördå får han oss alla att tro att det finns hopp i hopplösa lägen eftersom Mackan ju räddat oss så många ggr när han var ung och fräsch så vår känsla blir på slutet att vi "kunde ju ha vunnit" och så står vi ut med den trök-skallen ett tag till, hua! För Lagerbäck alltså. Men det ska ändå bli väldigt skönt att väntan snart är över och vi kan konstatera att Elmander inte är i form, att Tobbe springer för sakta och alla domare lärt sig se hans ojusta men underhållande spelstil och att vi som vanligt får en trist dansbandsnisse i mitten. | |
| Firefork - Ej medlem längre | 2008-06-06 22:59 | |
![]() | Visst är Allbäck på väg nedåt och detta blir med all säkerhet hans sista stora mästerskap i landslagströjan. Jag tror dock att han fortfarande kan prestera som inhoppare. | |
| Firefork - Ej medlem längre | 2008-06-06 23:00 | |
![]() | Förresten: Vem är dansbandsnissen på mitten? *Nyfiken* | |
| amoma | 2008-06-06 23:06 | |
![]() | Anders Svensson förstås, bara kolla frilla och gnäll-min och karriär, plus dialketen då men den är ju bara bonus i sammanhanget, lovar han kan hela karaoke texten till Leende guldbruna ögeon :) Så inte cool som man kan bli ! | |
| amoma | 2008-06-06 23:09 | |
![]() | Själv har jag faktiskt väntat mest på att Ljungberg ska lägga av. Inte så att han är trist el dålig på nått vis men det är väl dags att komma ur garderoben och det gör han väl inte så länge han spelar Premier leauge. Tyvärr, hade ju varit underbart att läsa Wennmans krönikor fr London om freddie hade vågat! | |
| Firefork - Ej medlem längre | 2008-06-06 23:11 | |
![]() | Du är rolig du, AMOMA. :-) Anders Svensson har ju också sett sina bästa dagar. Jag skulle nog inte ta ut honom i startelvan, utan jag vill ha Källström, Chippen, Ljungberg och Henke på mitten. Offensivt så det förslår. | |
| Firefork - Ej medlem längre | 2008-06-06 23:12 | |
![]() | Vaddå garderob? | |
| amoma | 2008-06-06 23:13 | |
![]() | Den som alla pojk-pojk gömmer sig i. | |
| Firefork - Ej medlem längre | 2008-06-06 23:14 | |
![]() | Antyder du att Freddie är homosexuell? | |
| amoma | 2008-06-06 23:14 | |
![]() | pojk-pojkar förstås, man måste ha minst tre barn för att kunna göra filling reklam utan bögvarning, eller? | |
| amoma | 2008-06-06 23:16 | |
![]() | nääää inte alls bara att han har en JÄTTESTOR garderob | |
| Firefork - Ej medlem längre | 2008-06-06 23:17 | |
![]() | Jag bryr mig inte särskilt mycket om Ljungberg är bög eller ej. Tillbaka till analyserandet av den kommande Greklandsmatchen, tycker jag. | |
| amoma | 2008-06-06 23:18 | |
![]() | men jag har länge undrat vem annars journalisten skrev om när de var en artikel om att det inte finns ngra homosexuella i landslaget fast pojkvännen satt i rummet bredvid och ALLA journalister vet, ngt tips kanske, tror inte så mkt på att Det var Teddy Lucic dom menade vem tror du? | |
| amoma | 2008-06-06 23:19 | |
![]() | Absolut | |
| emmylicious | 2008-06-06 23:20 | |
![]() | Får väl ge samma info till er.. Här har ni en tråd om Fotbolls-EM i allmänhet. www.betapet.se/forum...e= 0#474494 | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2008-06-06 23:20 | |
![]() | Isaksson Stoor - Mellberg - Hansson - Nilsson S.Larsson - Källström - H.Larsson - Wilhelmsson Zlatan - Rosenberg Huuuuuuur ska nåt lag kunna slå Sverige om startelvan ser ut så? EM-guld 100% | |