Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 862 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Katrine12 | 2008-06-08 22:40 | |
![]() | Här har det äntligen regnat, var precis vad marken behövde. Finns det något härligare än luften efter ett kraftigt åskregn? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-06-08 22:54 | |
![]() | Min sommar är en höjd och vändpunkt i mitt liv då jag startar om på nytt. Kliver ur gamla skor och in i nya. Säger bara frihet. Helt underbart!! Livet är för kort för att spillas bort, lever gör man en kort tid och död är man väldigt länge, så därför väljer jag att leva. Så alla som vill...gläds med mig...delad glädje är dubbel glädje. GLAD SOMMAR!!!:D | |
| Pococurante | 2008-06-08 23:04 | |
![]() | Har haft ungefär samma start som trådskaparen. Grillkvällar, underbart umgänge, sena nätter, sol och bad och fotbolls-EM. Fantastisk start verkligen. Synd att pollen gör näsan och ögonen ledsna, men det är sånt man får ta! Hoppas det fortsätter! | |
| gentle | 2008-06-08 23:07 | |
![]() | Skönt att höra Vita syrener! Håller med dig till hundra procent! Borde finnas fler som tänker som dig. Helt rätt inställning till livet! Håller även med ang. pollen. Men det är sånt man får ta. Finns värre saker! | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-06-08 23:36 | |
![]() | Blev glad av att läsa den här tråden :) Igår grillade vi en massa gott för första gången i år! Så har jag fått uppleva hur vackert Stockholm är på vår och försommar sedan jag flyttade i början av april, jag är nyförälskad och njuter av den underbara känslan ;) Är lite avundsjuk på er som redan badat, jag fick inte med någon baddräkt i flytten, men ska skaffa en ny så fort som möjligt så har jag något härligt att se fram emot :D | |
| LadyZara | 2008-06-09 02:07 | |
![]() | Underbar helg med sol, värme, kanot-paddlande, bad och pick-nick. Nu är det bara semester som fattas ;). | |
| gentle | 2008-06-25 17:47 | |
![]() | Precis kommit hem från semester i österrike. Den bästa 11 dagarna i hela mitt liv. Har haft sanslöst skoj... | |
| Snurt | 2008-06-25 18:29 | |
![]() | Jag tog mitt premiärvindsurfing först igår, härlig träningsvärk idag! Najs | |
| Candee | 2008-06-25 18:52 | |
![]() | Min sommar började redan i början av juni med Sweden Rock..;) Har grillat och bärsat i goda vänners lag. Premiärdopp har inte hunnits med men snart så..haft full rulle på helgerna. Ett par veckor kvar sen är det sommarstuga som gäller..längtar till vedeldade bastun vid sjön..:D | |
| -huggo | 2008-06-25 20:07 | |
![]() | Nån som vet vart sommarn tog vägen? Här är det blåsigt och kallt som det skulle vara höst =/ | |