Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 928 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-10 03:21 | |
![]() | Jo...jag skulle bygga en bunker till dig och din lusekofta. Här. Försvann det bland alla frågor? Märkligt. Fast ibland kan inställningen hos den som ställer frågan liksom skönjas i sjäva frågan, inte sant? Själv skulle jag nog föredra att brinna i lågorna. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-10 03:22 | |
![]() | Avsaknaden av L skyller jag på den Stormy Weather jag drack tidigare. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-10 03:25 | |
![]() | Okej, det känns i alla fall tryggt att veta. Det finns inga genvägar till den bästa bunkern, som man brukar säga, när man bygger bunkrar. Här i Stockholm finns ju några bunkrar inne i stan (har du funderat över varför det är så långt ner till tunnelbanan under Kungsträdgården t ex?). Oj nu har jag sagt för mycket. Blir nog landsförvisad till Ryssland. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-10 03:27 | |
![]() | Du? Det där kan du väl fortsätta diskutera i bunkertråden. Vad handlar denna tråd om egentligen? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-10 03:45 | |
![]() | Jag ändrar mig till 1. Starta en tråd om saken på Betapet. 2. Kolla om någon höll med om saken. 3. Låna www.bokus.com/b/9789...63 468.html på biblioteket. 4. Ta med diverse verktyg och ge mig ut på promenad i Stockholm. | |
| patboone | 2008-06-10 03:53 | |
![]() | Förstår inte varför en trång bunker är att föredra framför en spatiös villa i Anderna. Ring mig när det är över. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-10 03:56 | |
![]() | Men suck, du tror väl inte att du är den enda som tänkt låna den där boken nu när domedagen är nära? Blir rätt trångt? Och slutligen, för att få till ett trippelfrågeinlägg: Är det inte bättre att gräva där du står så att säga? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-10 04:20 | |
![]() | Jag får väl ladda ner den på PirateBay då, ju fler som laddar där desto snabbare går det ju. Det gäller att leva i framtiden, och tänka som en framtidsmänniska. Trängsel är positivt med de moderna paradigmen såsom behärskat kaos och obehärskat lugn. Men en spatiös villa i Anderna låter rätt nice. Synd bara att det kommer börja regna syra efter ett tag som fräter bort allt ovan jord. | |
| patboone | 2008-06-10 04:40 | |
![]() | Då har jag och mina vikunas redan flyttat till den magiska grottan där allt inkaguld är gömt. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-10 04:48 | |
![]() | Annars skulle man kunna söka jobb på en atomubåt. Vatten är ett jättebra skydd mot radioaktiv strålning. Dessutom lär man kunna försvara sig mot eventuella mutanter när man bor på en atomubåt. Om man har atomvapen alltså. | |
| Alabaster | 2008-06-10 07:54 | |
![]() | patboone verkar ha koll. Annars har jag last att nar bomben kommer ska man 1) skrika hysteriskt 2) krypa in under ett bord 3) bli blind 4) tappa huden 5) avlida. Verkar ganska realistiskt. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-10 07:56 | |
![]() | Jag hade sett till att få uppleva en fantasi jag har. Sen så är det väl bara att njuta i poolen, dricka gott, äta gott och hoppas man dör fort. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-06-10 08:00 | |
![]() | LadyZara, Ja, du har nog missat ett eventuellt antågande kärnvapenkrig, om USA anfaller Iran så kan det mycket väl leda till ett tredje världskrig, och de verkar ju ha fingret på knappen: www.atimes.com/atime...8A k01.html | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-06-10 08:00 | |
![]() | LadyZara, Ja, du har nog missat ett eventuellt antågande kärnvapenkrig, om USA anfaller Iran så kan det mycket väl leda till ett tredje världskrig, och de verkar ju ha fingret på knappen: www.atimes.com/atime...8A k01.html | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-06-10 08:16 | |
![]() | Jag och patboone resonerar lika: varför åka till ett av de länder, där sannolikheten för att bli träffad av en bomb är som störst? I och för sig är de ordentligt förberedda "over there", så det är något att ta i beaktning. Jag skulle välja en plats i någon "outback" där de är kloka och fredliga nog att inte ha gett sig in i denna typ av konflikt. Jag skulle övertala de få, nära och kära som jag vill ska överleva att följa med och sedan hoppas på att det finns ett betapetforum i närheten, där vi kan stöta och blöta de olika problemen som uppstår efter attacken... | |
| Alabaster | 2008-06-10 08:25 | |
![]() | Fast en scientolog kan val bara ta ett tefat och sticka vidare till nan trevligare planet? Ar det inte de som e tanken? Hubbard och gaenget med sma amerikanska flaggor pa en annan planet. En nad att stilla bedja om... | |
| Marie08 | 2008-06-10 08:47 | |
![]() | 2. Höll med om vad? Ang. frågan om vad jag skulle göra... Jag tror att risken är ganska stor att jag skulle dö:( | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-10 12:09 | |
![]() | Jag dör hellre på stört än försöka "fly" och bli nerstrålad för att sen se fram emot en plågsam död... | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-06-10 12:18 | |
![]() | Jag skulle sola utan solkräm, bara för att... liksom vara trotsig mot de allmäna rekommendationerna... för en dag. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-10 13:14 | |
![]() | varför överhuvudtaget ställa en sån patetisk hypotes alls? finns ju ingen rim o reson alls i frågan för det kommer inte hända. det e som: Vad skulle ni göra om ni visste att jorden skulle förvandlas till en stor mjukglass och smälta bort på tredje dagen? 1. slicka så det gick fortare 2. köpa loss all freon för att försöka frysa ner jorden några fler dagar 3. fråga emman om vem som kan cykla i glass | |