Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 982 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vindsus86 | 2008-06-10 15:57 | |
![]() | kul om jurymedlemmarna är flitiga besökare i betapets forum. | |
| MissT | 2008-06-10 16:00 | |
![]() | På en läktare i Österrike kommer jag stå för mesta skriket. Det finns bara ett riktigt fotbollsfan i sverige för satan. Skicka mig att se på Henke, Chippen och Zlatan! | |
| IF Elfsborg - Ej medlem längre | 2008-06-10 16:01 | |
![]() | Lyckliga_jag, bästa förslaget jag fått, tack! :) Verkligen inte omöjligt att jag väljer tar din motivering. Skulle jag vinna med den motiveringen lovar jag att du ska få nåt litet pris av mig också :) Hoppas verkligen inte att juryn besöker Betapet nej... | |
| IF Elfsborg - Ej medlem längre | 2008-06-10 16:08 | |
![]() | Den var också bra MissT! | |
| ANDERStG | 2008-06-10 16:08 | |
![]() | "Tyvärr är jag inte bra på motiveringar, och tror inte det räcker med ett "För jag älskar fotboll, välj mig!"..." Med tanke på den andra vinnaren i Betapettävlingen kan det nog räcka ganska långt. | |
| monk - Administratör | 2008-06-10 16:08 | |
![]() | lyckligas var grym :D | |
| IF Elfsborg - Ej medlem längre | 2008-06-10 16:26 | |
![]() | "Min dröm är att få åka till underbara Wien, se på toppfotboll och bara tjuta, därefter skicka er ett tack-vykort, berätta hur jag har det och bara njuta" vad tycker ni? :) annars tänkte jag nåt i stil med "Jag vill så gärna kunna markera för "Wien" i min lista för besökta städer - i så fall skulle jag storma planen helt utan kläder!" :D | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-10 16:28 | |
![]() | Kör på lyckligas, tror den har stor chans!! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-10 16:48 | |
![]() | För satan i gatan vill ju se Zlatan göra mål, en efter en och heja som bara den För svenska laget är det bästa och vinner alltid för det mesta... | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-06-10 18:19 | |
![]() | Biljett dimp ner i min låda Jag lider av fotbollsklåda. Jag måste få se finalen, annars blir jag galen. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-10 18:29 | |
![]() | Den var bra Zimba...Ett vinnarkoncept! | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-06-10 18:51 | |
![]() | Tack Benny, vad sägs om denna då? Zlatan är en sopa skulle jag vilja ropa Hatar fotboll, noll koll Står det på min banderoll. Lär väl inte få tur o retur biljett på den.. haha | |
| MissT | 2008-06-10 19:46 | |
![]() | Lergryta var det ett försök att vara rolig eller? | |
| Lergryta - Ej medlem längre | 2008-06-10 19:49 | |
![]() | ja LOL LOL LOL | |
| monkan56 | 2008-06-10 20:49 | |
![]() | Till Österrike vill jag fara och om jag ändå där fick vara se fotboll vore en toppengrej absolut något för en tjej som mig | |
| marion013 | 2008-06-10 20:54 | |
![]() | Här kommer några bidrag: Lyckliga Lotta det vore jag Om det en biljett skulle komma en dag Så att jag i Österrike Kunde få se fotboll utan dess like eller Heja Sverige GO GO GO! Jag vill ropa alldeles så Från läktaren i Wien När hjältarna joggar in För att kämpa sig gula och blå eller I förskott vill jag säga tack Jag vill så gärna stå i Sveriges klack Och heja och skrika När våra hjältar kriga' För att EM-bucklan till Sverige bärga Bonus: En hejaramsa att använda så att du kan tracka alla som hejar på fel lag: All of the World Ohoj Ohoj! Sweden will win Oboy Oboy! The trofy is ours! We have the powers! We will win the Euro Champ! Finns det nån maxgräns för bidrag? Vare sig det lottas eller läses, om det inte finns maxgräns ökar ju chansen ju fler bidrag du skickar... Lycka till. :o) | |
| monkan56 | 2008-06-10 20:57 | |
![]() | Nu vill jag vinna en biljett eller två håller tummarna för hur det kan gå Att heja på blågult vore helt rätt tänk alla länder kan stå sig slätt. | |
| Era2 | 2008-06-10 22:06 | |
![]() | Att få träffa trevliga österrikare skulle göra mitt liv trösterikare. (Lägre rim på svenska lär inte finnas - med det ska väl ändå biljetterna vinnas!) | |
| IF Elfsborg - Ej medlem längre | 2008-06-11 00:11 | |
![]() | oj, va många bra förslag jag fått. Tack alla! :) | |
| IF Elfsborg - Ej medlem längre | 2008-06-11 16:44 | |
![]() | Nu har jag kommer på ett eget rim faktiskt, men vill höra vad ni tycker innan jag skickar in det till juryn. Va gärna kritiska (om det går ;)) TV-licensen betalar jag självklart varje år, men fotboll-EM på TV får mig att fälla en tår Spelarna är alldeles för små i rutan, snälla, ge mig äkta fotboll för valutan! | |