Spelrum
Giraffen41
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
18
Inloggade59
Mobilspel
Pågående18 787

Forumkategorier

Användare Inlägg  
vulcan2008-06-13 20:29
Antal inlägg: 7666

Oj vad jag började längta nu! Ska sticka dit i februari med en större laddning släkt (sån det går att umgås med och ha riktigt trevligt med lyckligtvis) och mina egna två kids är det meningen. Drillning i simskola pågår för fullt :) Exakt lokation: Koh Samet

MissT2008-06-13 20:32
Antal inlägg: 1110

Koh Samet är underbart! Kolla min länk ovan om du är nyfiken Vulcan om du inte varit där förr. Ska ni bo på Saikaew?

frefax2008-06-13 20:48
Antal inlägg: 26

Har själv bott På Kho Phangan ett år och har ej varit så mycket på samui.
Mitt tips är, åk till Phangan direkt åk upp mot den norra sidan. Där finns byn Chaloklam. Perfekt för barnfamiljer med långgrund strand, många billiga o fräsha hus att hyra och framför allt finns det mycket "Islandfeeling". Samui har helt enkelt blivit lite för mycket ( för min smak) mycket folk, skräp bilar och lite av paradiset, men det finns mycket party, en del finare resturanger ( mycket högre priser), kända snabbmatsreturanger och shoppingen är självklart bättre, så det beror ju på vad man är ute efter. Och vet du vad, köp flytvästar på Samui för en billig penning, om ni nu åker ut med en mindre båt. Annars har de större båtarna och färjorna flytvästar till alla passagerare. Ofta finns det oxå att låna om man ska ut på en sk "boattripp". Lycka till

frefax2008-06-13 20:51
Antal inlägg: 26

på tal om trafiken i tidigare inlägg. Vägarna har på Kho Phangan harförbättrats mycke bara under det senaste året, och det sker mycket färre olyckor där än på många andra ställen med större vägar. Trafikanterna är medvetna om förhållandenaoch brukar ta det ganska vackert. Men allt är ju relativt förstås...

Huzan2010-11-22 11:57
Antal inlägg: 1920

snart är det dax! ska till kho samui med pojkvännen och hans familj snart! undrar om det är nån som varit där sen det skrevs i tråden sist? och isf om ni har några tips på restauranger el utflyktsmål?

slånbär2010-11-22 13:27
Antal inlägg: 5539

vad konstigt att ingen har hänvisat till nån befintlig resetråd ännu? Det brukar ju gå på nolltid annars.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?