Spelrum
Giraffen7
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
2
Inloggade9
Mobilspel
Pågående20 000

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Imbattibile - Ej medlem längre2008-06-14 15:38
Antal inlägg: 1609

Ja men då kan hon (emmy) inte gå den utbildningen? Så i hennes fall är det bästa att hon går sin tänkta KY-utbildning inom inköp så hon kan börja direkt? KY är väl även de smidigaste tillvägagångstättet om man vill ha anställning efteråt så snabbt som möjligt, förutsatt att man är grym under praktikperioden...

Alternativt gräddfil...

Tess_802008-06-14 15:47
Antal inlägg: 181

Med mitt inlägg ville jag komma fram till att om hon kanske hade ekonomikunskaper redan så kanske det inte var nödvändigt att investera i en Ky-utbildning på 2 eller fler år. Utan att det finns många företag som ser ekonomiutbildningen som nått jättebra och anställer personen i fråga och SEN investerar i en utbildning hos företagsuniversitetet.

AgNO3 - Ej medlem längre2008-06-14 15:49
Antal inlägg: 31

Man sår ett frö en en stor tunna med leverpastej, väntar i sisådär x dagar tills det börjar lukta riktigt konstigt och sedan ringer man någon som vet bättre.

emmylicious2008-06-14 15:54
Antal inlägg: 4501

Det blev faktiskt inte något med ekonomi, den KY-utbildningen som jag hittade.. :) CAD-konstruktör lät betydligt mer intressant, har grundkunskaper i de flesta kurserna i planen.

Imbattibile - Ej medlem längre2008-06-14 16:00
Antal inlägg: 1609

Vilken vändning...säker på att du inte ska tala med en studievägledare? :)

emmylicious2008-06-14 16:09
Antal inlägg: 4501

Haha, jag vet inte... Är väldigt delad. Har sökt fastighetsmäklare till hösten men vet inte hur sugen jag är på det längre. Ekonom skulle vara kul, för jag gillade ekonomdelarna på gymnasiet, men nu hittade jag CAD-konstruktör och det låter superkul.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?