Spelrum
Giraffen12
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
4
Inloggade16
Mobilspel
Pågående20 056

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Candee2008-06-16 18:35
Antal inlägg: 1256

YamahaJet: Jag hävdar bestämt att du har fel. Det finns faktiskt tjejer som är långtradarchaffisar..:P

Ville bara påpeka att det är rätt löjligt att dra in vad man har för kön i det hela..låter illa.

MissT2008-06-16 18:43
Antal inlägg: 1110

På tal om omkörningar så måste jag säga att det finns inget som är så irriterande som fega omkörare. När en långtradare gåt åt sidan och lämnar plats för en personbil trots möte så ligger ändå bilar upp i arslet på långtradaren. Sen när det blir fritt går man ut i det andra körfältet för att köra om. Sååå onödigt och skapa onödiga köer. Gå in på sidan eller kör om i samma körfält!! Plats finns ju bredvid långtradaren. Men vissa verkar tro att de kör en långtradare också när de i själva verket kör en Smart :S

calle342008-06-16 19:03
Antal inlägg: 403

Hur tänker ni bilster när ni ligger som frimärken bakom en långtradare. om denna skulle bromsa så blir det ju bara moss av bilen. jag har har fåt upplevt en del idiotiska plaseringar av bilar i trafik o pakerigs hus rutor. o inte tala om centrum.. varför så brotom hastighet dödar..eller

Basta - Ej medlem längre2008-06-16 19:33
Antal inlägg: 3528

Calle34: Risken att en tradare har bättre bromsar än en personbil är rätt så liten.
Jag ligger ute på vägarna en hel del och tradare är sällan några problem, däremot så finns det gott om självutnämda trafikpoliser som ligger och slickar mittlinje i 75 på 90-väg. Snälla vill man köra sakta så använd vägrenen, tack på förhand och krama varandra i trafiken.

calle342008-06-16 19:40
Antal inlägg: 403

jag menade att det var tvätt om..tänk på det när du kör på allmänväg..kram

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?