Spelrum
Giraffen12
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
4
Inloggade16
Mobilspel
Pågående20 056

Forumkategorier

Användare Inlägg  
y not2008-06-15 21:36
Antal inlägg: 9014

Jag vill nog inte hålla med om att StuntmanMike uttrycker sig så väl. Att hon inte vet vad tråden handlar om kan ju bero på att hon inte ens hann läsa den under de tre minuter den låg uppe. Sen att blanda engelska och svenska i samma mening, konstruera egna ord som saknar motstycke, liksom att negligera leken, vårt mest basala sätt för kreativ utveckling. Nej, jag vill nog påstå att det är såväl slarvigt som helt missriktad kritik, mot en sak hon helt uppenbart missat.

StuntmanMike - Ej medlem längre2008-06-15 21:39
Antal inlägg: 648

Äh, du är bara avis för att Perpersa och Odin tycker jag är cool och inte du. Ett sårat ego är inte en särskilt bra ingrediens när man ska leka Y not. Kan du inte förtydliga vad tråden handlar om istället? Anser du att du inte brutit mot några regler och att du rent av är Betapets egen greve av Monte Cristo?

odin - Administratör2008-06-15 21:39
Antal inlägg: 7442

Nu stänger jag denna tråd då den inte kommer leda till något förutom att y not kommer fortsätta sin "kamp" mot oss för att han gillar att "spetsa" till det och få folk att reagera (eller hur du nu uttryckte det någon gång).

Grattis till mer vatten på kvarnen!

dudeniro - Ej medlem längre2008-06-15 21:41
Antal inlägg: 6214

Tack för tipset ordvältaren. Har kollat på tråden, och det var väl utomordentligt fånigt att börja skriva i kodform och jag finner det rimligt att stänga en sådan tråd. Även om någon lite "nördigt" kan säga att det var ju en enkel kodning, så är väl tanken att folk skall kunna läsa vad som skrivs!? Adm. skall väl inte behöva "avkoda" (samt översätta) trådar för att kunna hålla koll på vad som skrivs?

Som lek, roligt och jag tycker att ni skall få chansen igen i en alldeles egen tråd! ;)

y not2008-06-15 21:42
Antal inlägg: 9014

Nej odin jag gör det intee bara för att jävlas. Jag uttrycker en åsikt efter att deltagit i en intressant diskussion som bara plockades bort utan motivering. Om du går in och läser i Arboga 8 i seriösa så kan nog en hel del framgå betydligt klarare.
Att se det som spam är väl ändå att ta i, och att klandra för lek är väl också lite småaktigt.
Att gå in så är ju bara att sätta sina egna preferenser som något som är över de andras. Det om något är fördömande och nedvärderande.
Dwet är två saker jag försöker upåpnå på det här forumet och i likhet med det mesta jag gör. Det ena är en meningsfullhet där jag genom diskussion försöker utvecklas och lära mig i det mesta.
Det andra är att försöka ha roligt och leka lite grann.
Men visst, om ni läser de krypterade meddeleandena så ser ni redan i det första meddelandet att det var just den här utvecklingen som förväntades. Och jag förutsätter att ni tycker att ni opå det sätt uppnår det bästa av vad ni vill med era syften. Sen har jag väldigt svårt att förstå dem, men det är alltid roligt när någort man gör engagerar.

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?