Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 43 |
| Inloggade | 92 |
Mobilspel
| Pågående | 19 806 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Basta - Ej medlem längre | 2008-06-17 00:12 | |
![]() | Bajen är himla bra men inte perfekt. | |
| tuta | 2008-06-17 00:14 | |
![]() | finns nog inte nåt som e perfekt i längden. allt kan verka perfekt en stund.. men förr eller senare kommer en stund då även den mest perfekta får sina fel.. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-06-17 00:14 | |
![]() | Nej nu måste jag gå och kramas, men det gör inte ont. Lycka till med eran kärlek alla ni. | |
| DennisPlz | 2008-06-17 00:15 | |
![]() | tuta får 3/5 på bitterhetsskalan :P | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-06-17 00:16 | |
![]() | tuta: Jag tror att fel är gott. | |
| tuta | 2008-06-17 00:16 | |
![]() | haha, vaaa? ;p ja som e så glad o positiv o tror på lyckliga slut... *håller fingrana i kors bakom ryggen* ;p | |
| Pajas - Ej medlem längre | 2008-06-17 00:17 | |
![]() | Jag köpte en bok för inte så längesen, "Kärlekens fem språk", som jag nog kan rekommendera. Jag förvisso inte haft något förhållande på ett tag, så jag har inte kunnat pröva vad som står i den. Men jag är rätt säker på att det går att använda det i varenda relation man har. Och hur häftigt är det inte att kunna visa sina vänner och medmänniskor kärlek? :-) | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-17 00:19 | |
![]() | Hoppet är det sista som lämnar en. Om jag slutade att tro på kärleken skulle jag kunna dö lika gärna. Klart det finns lyckliga förhållande. Det är bara det att hitta den. Det kan va som att leta efter en nål i en höstack. När man tror att drömprinsen är inom räckhåll så visar det säg oftast va en hägring när man börjar syna sömmarna:-)) | |
| tuta | 2008-06-17 00:23 | |
![]() | basta, ja tror felets karaktär visar om de e gott eller inte... | |
| E_Cantona | 2008-06-17 00:24 | |
![]() | Mmm därför man inte ska leta, en vacker dag är HON bara där...hon kan vara nära eller långt borta:) | |
| dahlgren_ | 2008-06-17 00:29 | |
![]() | Jag tror inte heller att man ska leta.. De jag har hittat har i alla fall poppat upp från ingenstans. | |
| cave - Ej medlem längre | 2008-06-17 02:18 | |
![]() | Jag är nydumpad men tack vare din fru håller jag mig ovanför ytan. | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-06-17 05:09 | |
![]() | Finns inga helt lyckliga förhållanden, däremot mer eller mindre olyckliga sådana. Hela livet går ju upp och ner hela tiden, det finns lyckliga stunder lite då och då, gäller också att ha på sig rätt glasögon, så man inte missar de stunderna. Lätt att ta saker förgivet och förvänta sig att bara få, få och få, utan att också behöva ge. Jag läste för övrigt i nån bok att tvåsamhet egentligen är en rad icke-möten, och att äktenskapet fungerade bra, tills kärleken kidnappade den. Förr gifte man sig av praktiska skäl, mer än av kärlek, och man höll ihop hela livet. Nuförtiden har folk kanske för höga/fel förväntningar av kärleken och förhållanden? Jag vet inte. | |
| impala-58 | 2008-06-17 05:51 | |
![]() | jag är ingen hägring | |
| MåstesPela - Ej medlem längre | 2008-06-17 06:08 | |
![]() | Håller med Nephelia. Jag har faktiskt lyckats med bedriften att var gift i 19 år. Vi separerade men valde att stay married och under alla under - det är bättre för vart år. Det är liksom nåt man får jobba hårt för. Det är väl olika men jag såg krasst på det. Älskade vi varandra från början, attraherades av varann, borde det finnas kvar. Någonstans. Och problem får man förr eller senare i varje förhållande så varför byta karl och få nya problem när jag redan var bekant med de gamla problemen och rimligtvis borde lärt mig en del om hur man kan hantera dem:) Jag predikar för mina barn som alla är runt 20 nu att de inte ska tro på hur det ser ut på vita duken. Det går upp och det går ner, det är inte bara rosenrött. | |
| Miss_jk | 2008-06-17 06:19 | |
![]() | Jag kan mycket väl tänka mig att jag är den absolut lyckligaste kvinnan i världen. Världens underbaraste gubbe som älskar mig över allt annat. Jag är tok-kär i honom fortfarande efter över fyra år. | |
| Spelanu | 2008-06-17 08:02 | |
![]() | Håller med Miss_jk... Hittade mannen i mitt liv för 4 år sedan. Allt blir bara bättre och bättre. Älskar honom över allt annat. Fick vårt första barn förra sommaren och allt är underbart. Han finns alltid där och stöttar, pratar, överraskar mig med gulliga lappar, sms och liknande varje dag. Kan prata med honom om ALLT och tycker fortfarande att han är den mest underbaraste mannen som finns. Den vackraste och finaste av alla. :) | |
| Spelanu | 2008-06-17 08:02 | |
![]() | mest underbaraste?? haha, jaja, ni fattar... ;) | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-06-17 08:18 | |
![]() | Jag var gift.....så kom en gammal killkompis hem och han hade med sig sin kompis....så var det kört direkt.....Jag pratade med mitt X sa direkt som det var....... Snabb flytt.......och vi är mycket lyckliga......det var liksom inget som gick över...Så jag ångrar mig ALDRIG...... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-17 09:04 | |
![]() | Det vänder snart Basta. Njut av stunden. | |