Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 033 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-17 23:09 | |
![]() | Är jag tillräckligt full kanske jag går på det. | |
| Lill-IT | 2008-06-17 23:09 | |
![]() | Om man ska titta på ordet förgifta, så består det av för och gifta. Förr fick man inte ha sex förrän man var gifta. Attt fråga om någon vill gifta sig med en är ju egentligen att fråga om man ska ha köttsligt umgänge. För = före, då borde förgifta betyda: före man lär känna någon i biblisk mening = tiden före sex = uppvaktningsfasen! Frågar du om någon vill uppvakta dig? :-)) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-17 23:11 | |
![]() | Ja så kan man också se på saken Lill-IT. Måste säga att jag blir lite imponerad av slutledningen där, så jag kan ju inte säga nej och göra dig totalt besviken. | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-06-17 23:13 | |
![]() | Jag brukar också bli paranoid på det här forumet ibland, ikväll t ex, men då kommer det alltid någon raring och meddelar att jag inte behöver ta åt mig, så jag har inte hunnit starta någon tråd om förgiftnings-konspiration er än :D Oh, just ja, måste svara på frågan också. Jag hör till de som inte försöker förgifta dig, sedan jag lärt mig uppskatta din lite invecklade och träffsäkra humor som alltid lockar fram ett och annat småleende :) | |
| Nasty Nimrod | 2008-06-17 23:14 | |
![]() | Fast det här för- är ju förstärkt för, inte före-, och gifta är visserligen etymologiskt besläktat både med det andra gifta, och giva/ge, men är ett lånord från lågtyska, där man gav gift (gåva) till folk... | |
| Lill-IT | 2008-06-17 23:16 | |
![]() | E Solu, du är en stjärna på betas himmel;-) Jag har inga som helst planer på att varken förgifta eller uppvakta dig, så du kan vara lugn. Uppskattar dig, din kunskap och din humor mycket. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-17 23:17 | |
![]() | Tack Lill-IT, det värmer. :) | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-17 23:18 | |
![]() | Jag tror E Solu ligger långt långt ner på listan över vilka forumskrivare som man vill mörda långsamt med en rostig kniv. Helt harmlös är han och hans åsikter är inte en fara för civilisationen as we know it. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-17 23:18 | |
![]() | Fast det tar han nog inte som en komplimang. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-06-17 23:19 | |
![]() | Mycket snack och liten verkstad;) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-17 23:20 | |
![]() | StuntmanMike, du känner mig nog bara inte tillräckligt väl, ge mig lite tid så ska du se att även jag kan gå vem som helst på nerverna. Dessutom framgår det nog ganska väl i forumet att civilisationen är min största nemesis. | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-06-17 23:22 | |
![]() | Sokrates fick väl dricka en bägare gift för att han förledde ungdomen, det kanske skulle funka? | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-17 23:24 | |
![]() | "As we know it" sa jag. Du vet väl inte hur jag och de mina uppfattar civilisationen eller vilken civilisation jag lever i? Jag är från Värmland för guds skull. Men nä, jag har aldrig velat gröpa ur mina egna ögon med en gaffel efter att ha läst dina inlägg. Har du misslyckats med ditt kall alltså? | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-17 23:24 | |
![]() | Den här tråden behöver också den här länken. Tack ordis för den:-)) www.youtube.com/watc...PS kBXMaOJg Ta det på rätt sett E Solu:-)) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-17 23:24 | |
![]() | Ja det skulle nog göra susen. Det vore nästan en ära att få gå samma öde till mötes som Sokrates gjorde på forumet till följd av de andra forumdebattörernas felaktiga åsikter. | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-06-17 23:26 | |
![]() | Ja och gå till historien som grundaren av den moderna beta-filosofin kanske? | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-17 23:26 | |
![]() | nytt försök:-)) www.youtube.com/watc...PS kBXMaOJg | |
| noRnoS | 2008-06-17 23:27 | |
![]() | Ordvätaren (sängvätare?) kanske vill det E Solu. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-17 23:30 | |
![]() | Ja det tål att tänkas på. Eller kanske bara hamna i rumsarrest? Eller trådarrest? Inlåst i en enda tråd utan möjlighet att skriva i någon annan? För er som är för mesiga för att förespråka dödsstraff. | |
| Ballerina | 2008-06-17 23:34 | |
![]() | jag brukar vara ganska duktig på att förgifta mig själv | |