Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 19 780 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-06-18 22:11 | |
![]() | Jag vill me ha tattoo!! MEn kan inte bestämma mig för vad... eller om jag ens vågar... därför fortsätter jag att grubbla ^^ | |
Pajas - Ej medlem längre | 2008-06-18 22:13 | |
![]() | Tänker boka tid så fort jag får in lite stålar... Vet redan vad jag ska ha. Tillochbörja med :-) | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-18 22:14 | |
![]() | När du väl har bestämt dej så gör slag i saken, boka nu!!! | |
oceano - Ej medlem längre | 2008-06-18 22:18 | |
![]() | Så fort jag får pengar över ska jag göra min andra tatto. Ett elefanthuvud på skuldran.:-) | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-18 22:21 | |
![]() | ok Oceano, varför just det? | |
oceano - Ej medlem längre | 2008-06-18 22:28 | |
![]() | Älskar elefanter. De är det enda djur som gråter med tårar. Sen är det en symbol för familjens beskyddare. Kloka djur som sörjer sina nära som gått bort. Mäktigt djur som har fångat mitt hjärta:-)) Har halva mitt hem fullt av olika elefanter, smycken, tavlor:-)) | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-06-18 22:29 | |
![]() | ja, jag har i andra trådar berättat vad jag vill ha för tatuering (taturering), men vet fortfarande itne hur den ska se ut. Tre hjärtan i tre olika storlekar där den "mittersta" saknar sin vänstra del, Inte halva hjärtat, men en bit av det i alla fall. Det ska inte se ut som det gått sönder, det är trasigt från början, utan biten ska bara inte finnas... Visste förut inte hur jag ville ha den eller storlek, men har nu (nästan) bestämt mig för en ganska stor på utsidan vaden med de tre hjärtana uppifrån och ner. Annars funderade jag på tre i "klase" ovanför ena skinkan, men tror inte jag vill det längre.... | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-18 22:30 | |
![]() | ok Oceano...Det låter fint! vad föreställer din första då? | |
wotte | 2008-06-18 22:32 | |
![]() | tack för dom tips min bror fick många inlägg som inte hörde hit men är ändå tacksam tack aurora | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-18 22:32 | |
![]() | som jag har sagt tidigare så har jag bokat tid för min första o enda tattis... Lilla My ovanför ankeln..Mitt finska påbrå och ett jäkla anamma! Sedan ska mina barns förstabokstäver finnas på henne oxå... | |
oceano - Ej medlem längre | 2008-06-18 22:33 | |
![]() | Har en skorpion som är mitt stjärntecken på vristen. Den håller ett kinesiskt tecken i ena klon som betyder kvinna. Kan va bra om jag glömmer vad jag är,,,bara att titta efter:-)) | |
Dyslekso | 2008-06-18 22:36 | |
![]() | Inte för att jag någonsin skulle tatuera mig, men en scrabble-tatuering vore kul att se på någon annan. | |
ajohansson | 2008-06-18 22:36 | |
![]() | Till oceano, Jag är som du elefant samlare . jag gjorde min enda och bästa tatu för tolv år sen.ett elefant huvud! på över armen! har inte ångrat den en minut! :-)) | |
Tobbelille | 2008-06-18 22:41 | |
![]() | snart ska jag oxå tatuera mig, kommer bli så glad när den e klar, men vissa säger att man bara vill ha fler o fler sen :P | |
oceano - Ej medlem längre | 2008-06-18 22:42 | |
![]() | Woow vad kul ajohansson en själsfrände:-) En kompis till mej som är konstnär håller på att måla den. Ska bli jättekul att få göra den sen. Hur stor är din ungefär? Jag vill ha den rätt så stor så den verkligen syns. | |
ajohansson | 2008-06-18 23:57 | |
![]() | min är ungefär 7X7 cm, det är rätt som du gör ,man ska skapa en egen fant, jag va hos min tatuerare ett antal gånger innan jag var nöjd med hans teckning! sen slog jag till! :) | |
Grodhelvete | 2008-06-19 00:14 | |
![]() | Haha, då kan ju jag komma in och säga att det faktiskt är min käre morbror och hans vän som grundade www.gaddad.se! :D Kan också rekommendera den, inte bara för släktskapet, utan det finns många bra tips och tankeställare där. Dock måste man vara medlem för att ta del av det. | |
Aurora Aurum | 2008-06-22 20:17 | |
![]() | dyslekso, kul idé att skriva något med scrabblebrickor, personligen är jag emot att skriva namn osv själv har jag tatueringar, runt armleder, på överarmna, bröstet och runt ena ankeln och den andra vaden och det lär inte sluta med det :-) ni kan kolla här om ni är intresserade www.facebook.com/alb...=7 40391088 | |
HappyU | 2008-06-22 22:21 | |
![]() | Själv har jag teatermaskerna mellan svanken och själva rumpan. Gjord i Calgary. Jag har aldrig ångrat att jag gjort den. Det som är "dumt" med placeringen är att jag inte kan se den från "rätt håll".. men har kort på den *flin* | |
maariia | 2008-06-22 23:37 | |
![]() | Hur vanligt är det att man tatuerar in sitt stjäntecken? Skorpion verkar vara det vanligaste att tatuera eller har jag fel? Har själv en skorpion på höger överarm. | |