Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 779 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Krösamajja | 2008-06-18 23:03 | |
![]() | Imbattibile :) Mellanmannen?? | |
| eric1971 | 2008-06-18 23:04 | |
![]() | hmm, inte var det väl Lagerbäck som spelade... Men de svenska spelarna var ovanligt jävla dåliga idag, med ett fåtal undantag. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-18 23:04 | |
![]() | Med tanke på hur många som spelar fotboll i sverige borde vi väl vara bättre än så här? | |
| vindsus86 | 2008-06-18 23:05 | |
![]() | jag tycker ett helt nytt svenskt lag skall drillas i hemlighet inför nästa mästerskap. så att alla andra länders lag ända tills mästerskapets första match tror att de återigen kommer möta zlatan o co. så kommer de ut på plan och ser ett helt annat gäng. med spelare de aldrig hört talas om. helt suveräna spelare, såklart. så vet de inte vilka spelare som är bäst och alltså inte vilka de skall täcka mest. så tycker jag de skall göra. | |
| Krösamajja | 2008-06-18 23:06 | |
![]() | Imbattibile ja men vi är ju ett litet land om man jämför med dom andra, lixom dom som va bra på 80 talet är fortfarande kvar känns de som.. hehe, kanske va lite att ta i =) men lite så är de.. =) | |
| Guppa - Ej medlem längre | 2008-06-18 23:07 | |
![]() | avgå hela bunten | |
| fredzoo | 2008-06-18 23:09 | |
![]() | Lagerbäck borde avgå. Sverige behöver en stabil tränare, han är så jävla ostabil. | |
| Krösamajja | 2008-06-18 23:10 | |
![]() | sa den labila mannen från flen.. | |
| gubbi | 2008-06-18 23:17 | |
![]() | Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag är bara less och irriterad. Jag är irriterad på: * att Sverige är osannolikt lojt och segt * att ingen verkar vilja ha bollen * att rörligheten är på polionivå * att Sverige tror att ständiga långbollar är gångbart * att Sverige själva raderar ut Zlatan genom att inte ge honom något vettigt att jobba med * att Zhirkov och Arsjavin inte är svenska medborgare * att det svenska försvaret uppträder som en PRO-utflykt * att ingen utom möjligen Isaksson kommer upp till godkänd nivå Men jag är mest irriterad på Henkes och Lagerbäcks uttalanden efter matchen: "Det är små marginaler som avgör" - Henrik Larsson "Vi hade en del otur också" - Lars Lagerbäck Det var ju för f-n närmare 5-0 än ett svenskt reduceringsmål. Jag får trösta mig med ett par tusenlappar för tippat 2-0 med Arsjavin som siste målskytt. | |
| gubbi | 2008-06-18 23:18 | |
![]() | Jag tror vi får konstatera att vi för tillfället inte är bättre än så här. Vilka spelare kunde ha förändrat matchbilden idag? Vi blev helt enkelt utklassade av ett mycket bättre, modernt spelande Ryssland. | |
| gubbi | 2008-06-18 23:23 | |
![]() | Jag tycker också att det lyser igenom under intervjuer med Ljungberg (och har gjort det en längre tid) hur missnöjd han är med Sveriges spelmodell. Å andra sidan ska man komma ihåg att vi inte har spelare för att kunna prestera ett spel á la Spanien. | |
| Kenta_55 | 2008-06-18 23:23 | |
![]() | Klaga inte på Lasse nu. Han är en fin fotbolls kille med hjärta för Sverige. Jag tror fortfarande på Lasse med hela MITT värmländska hjärta //Kenta | |
| gubbi | 2008-06-18 23:26 | |
![]() | Man kan inte klandra Lagerbäck för att Sverige har ett svagt spelarmaterial att tillgå. Det är lätt att glömma bort hur litet land vi är och hur uppseendeväckande det egentligen är att vi tagit oss till fem raka mästerskap. Visst kan man ifrågasätta grundsynen på spelet, men vill man förespråka någon annan modell så måste man också fundera på om vi har spelare för att kunna utföra modellen på ett tillfredsställande sätt. | |
| MellanMannen | 2008-06-18 23:31 | |
![]() | Såg just att mitt försök till ironi gentemot imbas inlägg var mycket illa formulerat. Gubbi lyfte just fram min poäng.... | |
| MellanMannen | 2008-06-18 23:33 | |
![]() | Dränkte visst mina sorger i alltför många öl. | |
| palle-71 | 2008-06-18 23:33 | |
![]() | är väll inte lasses fel att spelarna inte kan spela en rund boll rätt!!! | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-06-18 23:33 | |
![]() | Men vad fan är det ni väntar er? Ge mig en enda spelare i sverige (förutom Ibra) som skulle ta en plats i säg Frankrike som fick ihop EN poäng. Sverige är ett halvdant lag som har lyckats ta sig till en hel del slutspel. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-06-18 23:35 | |
![]() | Sen kan man ju tycka att det är synd att vi inte fick möjligheten att spöa skiten ur Holland vilket vi säkert skulle ha gjort. | |
| Snoosy | 2008-06-18 23:37 | |
![]() | Min sambo har velat bli av med Lagerbäck sååå länge. Kanske kan hans önskan äntligen kan falla in.. Han är ju helt värdelös på att plocka ut ett lag. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-06-18 23:37 | |
![]() | Det är ju lite sent att göra något nu... Det är liksom redan kört för detta EM, men till framtida turneringar kan det vara bra om något förändras | |