Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 18 847 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| åsnis | 2008-06-21 18:54 | |
![]() | effekten skulle det stå... | |
| emmylicious | 2008-06-21 19:00 | |
![]() | håller med dig om att hem ska växa fram, det enda som krävs är en bra bas överallt tycker jag, speciellt i kök och badrum. man vill ju kunna inreda efter humör och årstid. | |
| emmylicious | 2008-06-21 19:02 | |
![]() | men jag tycker inte att man ska behöva "använda färdigt" saker. Man kan ju faktiskt sälja saker på blocket, vitvaror t. ex. jag skulle må psykiskt dåligt om jag hade ett hem där jag hade kvar saker för att de fortfarande fungerade.. | |
| emmylicious | 2008-06-21 19:02 | |
![]() | fast jag inte tyckte dom var snygga. | |
| Fantasi_regn - Ej medlem längre | 2008-06-21 19:06 | |
![]() | Åsnis: Vad var och en väljer att lägga sina pengar på är väl ändå valfritt. För mig har hemmet högsta prio och jag lägger massor av pengar på att få det precis som jag vill ha det. Däremot köper jag sällan kläder eller tekniska prylar. De saker jag valt att slänga ut såsom badrumsinredning och vitvaror har jag sålt på Blocket vilket gjort att de ändå kommit till användning. Att blåsa ut kök och badrum som du skriver skapar ju en del arbetstillfällen dessutom. Hantverkare, rörmokare, elektriker.....iallafall i mitt fall då jag inte ens är kapabel att spika i en spik själv :( | |
| emmylicious | 2008-06-21 19:09 | |
![]() | Jag är ganska händig :) Skulle nog klara av att kakla ett helt badrum själv. Fuktspärra och allt sånt. Har sett på så många gånger och det kliar i händerna varje gång. Däremot så är jag lite mer rädd för tapetsering :P | |
| Fantasi_regn - Ej medlem längre | 2008-06-21 19:12 | |
![]() | Jisses, jag blir så imponerad av händiga personer. Det är så tröttsamt att behöva be om hjälp varje gång något behöver fixas. Men jag var ganska stolt när jag lyckades fixa stoppet både i handfatet och badkaret. Urrrk vad läskigt det var att rensa.... | |
| Nasty Nimrod | 2008-06-21 19:17 | |
![]() | För att citera Harvey Pekar i hans serie om en veckas toalettrensande: "Today I am a man!". | |
| Bitte - Administratör | 2008-06-21 19:21 | |
![]() | Ja inte är det stilrent i alla fall,, men det är ett hem där jag trivs att bo ,, ett hem där det syns att det bor och lever folk i,, ofta lite rörigt och katthårigt, men det är mitt Bitte | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-21 19:21 | |
![]() | Jag vet iaf vad som inte skall vara med i mitt drömhem. Secondhand från 40talet-80talet. Ikea. Möbler från de flesta svenska designers. bla mycket annat skräp. | |
| spfynxen | 2008-06-21 19:24 | |
![]() | Emmylicious du sätter gränsen själv genom att säga att du är rädd för tapetsering. Jag började tapetsera själv när en försäljare i en målarbutik sa till mig att det var lättare att tapetsera än att måla. Jag trodde honom och gick hem med tapeter samt gott mod. Satte upp dom och tyckte faktiskt att det var riktigt kul. Du fixar det för det är inte speciellt svårt tro mig hör och häpna mönsterpassning är kul. ,o) Satte själv upp riktigt feta taklister förra veckan, har dragit mig länge för DET är inte lätt Men HUUUUUUUUU vad snyggt det blev. Målade om hela rummet och köpte nya möbler. Är såååååååååå nöjd och kan blicka upp på mina lister medans jag sitter i min underbara soffa och tänka f-n de där gjorde jag bra. Tror aldrig man skall ens tänka tanken att man inte klarar det för då gör man det inte till 90 %. Tänk att du fixar det då flyger det upp tapeter i alla dina rum ,o) och vem vet kanske riktigt feta lister. Behöver du råd så vet du var jag finns. Lycka till Emmy. | |
| emmylicious | 2008-06-21 19:29 | |
![]() | Jag är inte rädd för att prova på att tapetsera, någon gång måste ju bli den första :) | |
| emmylicious | 2008-06-21 19:31 | |
![]() | trash, finns ju hur mkt snygg 2nd hand som helst från 50-60-70-talet. zebra-muggar måste jag ha (eugen trost) i mitt hem också. dom är så snygga! :) | |
| elbin1 | 2008-06-21 19:32 | |
![]() | Vi har myran i köket och dom tycker jag är finare än sjuan (som ju kopieras hejvilt) www.scandinaviandesi.../m yran.JPG | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-21 19:32 | |
![]() | Inte i mina ögon. Andra kan slåss om det. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-21 19:34 | |
![]() | Surt är att mitt drömbibliotek kommer jag snart sälja. Men men får knåpa ihop en liknande i nästa bostad. Mörkt trä, dovt grönt och mässing <3 | |
| emmylicious | 2008-06-21 19:35 | |
![]() | Jag tycker Myran är ganska fula, gillar inte den där insvängningen, den blir för kantig på nåt sätt :P | |
| emmylicious | 2008-06-21 19:37 | |
![]() | Men som sagt, bara vad jag tycker. Alla tycker olika, som tur är och allt kan vara snyggt beroende på hur man kombinerar det. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-21 19:38 | |
![]() | www.pilgrimhall.org/...dC hair.jpg Måste ha en. | |
| DIF-Elton | 2008-06-21 19:42 | |
![]() | Jag bor lite ute på landet och i ett äldre hus.Då passar det inte med modern stil. Jag har lite mer lantligt,mörkare trä, lite murriga mysiga färger. Enda rummet som känns lite mer modernt är väl badrummet då. Sovrummet har jag inrett i marin stil, blått och vitt. | |