Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 19 862 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2008-06-21 21:32 | |
![]() | jag känner mig inte det minsta gay för att jag funderar på hårförlängning faktiskt. | |
| le-lou | 2008-06-21 21:32 | |
![]() | eller gör du det trashone :) ? | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-21 21:33 | |
![]() | Men Jankster, vad är syftet med tråden om det nu är ok att vara ytlig? Det är väl lika ytligt att gå på någons utsida som att förlänga håret? Du har erkänt att du gör det ena men att det andra är lite fel för då luras man. Vart vill du komma? Lite hårklyverier om du frågar mig, ursäkta vitsen. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-06-21 21:33 | |
![]() | HAHAHAHAHA! "halva den kvinnliga befolkningen har ju fixat sina bröst" HAHAHAHAHA! Vakna upp nu, vem umgås du med, egentligen? | |
| Sombatic | 2008-06-21 21:33 | |
![]() | hårförlängning och löshår är inte riktigt samma sak | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-21 21:34 | |
![]() | Jag känner mig alltid gay. Men anar att killar inte orkar med den pressen ;) | |
| Pajas - Ej medlem längre | 2008-06-21 21:34 | |
![]() | Vad väldigt många tjejsvar... i en killtråd! ;-) Hårförlängning? Har nog ingen åsikt. Skulle jag vilja använda det? Nja. Brukar med jämna mellanrum raka av mig håret så det skulle kännas bortkastat. | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-06-21 21:34 | |
![]() | le lou jag menade inte att tjejer som fixar med sånt är gayiga, men fåfängiga killar framstår så... iallafall i mina fördomsfulla ögon. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-06-21 21:36 | |
![]() | ...men OK, ytlig är jag också till stor del. Den här veckan har jag inte orkat "fixa till" mig dock: gräsänka och känner inte för att ragga "på jobbet".... Väntar hellre på gubben... : ) | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-21 21:38 | |
![]() | Oftast är de dom som anser sig va minst fåfänga som är mest fåfänga. De jobbar för fullt för att visa att de inte alls är fåfänga:-)) Jankster jag skulle bli jättebesviken om vi träffades och det visa sig att den där svarta saken du har på huvudet inte satt fast på riktigt från födseln:-p | |
| le-lou | 2008-06-21 21:39 | |
![]() | Fåfänga är omanligt OCH okvinnligt tycker jag, när den övertar förståndet och får för mycket space. Att ta hand om sitt utseende dock tycker jag är sunt, att vilja se bra ut är knappast nåt konstigt, varken för män och kvinnor. Folk solar solarium innan sommaren är här, istället för att vänta på den. So what ? Jag funderar på hårförlängning för att jag klippte av mig håret och ångrar mig. Inget konstigare än så. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-21 21:39 | |
![]() | Vad är motsatsen till Metrosexuell? | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-06-21 21:41 | |
![]() | stuntmanMike... ja jag förstår att jag gör ett ganska förvirrat intryck, jag ska försöka få ordning på tankarna. vart går gränsen för när ni inte längre ser ut som er själva? Jag tycker det är vid hårförlängning. Som sagt, jag erkänner ytlighet. Men jag vill ha den äkta ytan. Fast min gräns tolererar lite smink. Tycker alla som är emot min åsikt att smink och silikonimplantat är ungefär lika stor grej? Är dom på var sin ände av skalan? Vart hamnar då hårförlängningen? | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-06-21 21:43 | |
![]() | oceano tror du folk föds med kepsar, mössor och pannband? Jag tog på mig tröjan efter jag föddes med. | |
| le-lou | 2008-06-21 21:44 | |
![]() | personligen tycker jag att folk ska få göra det de vill med sig själva, så länge de inte skadar andra. Jag själv skulle inte lägga mig under kniven idag av kosmetiska skäl, men jag utesluter inte att om jag blir rik, modigare och en smula mindre intelligent gör det i framtiden om behovet faller på. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-21 21:45 | |
![]() | Hehe,nja det tror jag väl inte. Men jag ville spetsa till det för att påvisa att vi gör ganska så mycket för att smycka vårat yttre! | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-21 21:45 | |
![]() | Usch vad jag föraktar människor som solar i solarium. Har dock gjort det själv någon enstaka gång i min ungdom. Men jag var nära att ta mentalt självmord efteråt. Hårförlängning? Nja, det är bara en feminin variant av penisförlängare. För människor som saknar självförtroende eller personlighet. | |
| le-lou | 2008-06-21 21:46 | |
![]() | kan man inte lägga sitt förakt på nåt vettigare än på folk som ser bättre ut än sig själv... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-21 21:46 | |
![]() | Så fort jag får pengar så skall detta skal bort. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-21 21:47 | |
![]() | Vet ni vad??? Jag bryr mej inte om andras fåfänga, om de vill sminka sig, fixa löshår eller silikonboops eller vad det nu kan vara, så so what? Tittar ändå inte på det, utan vad som finns inne i personen ifråga.... | |