Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 862 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Aleu | 2008-06-22 17:19 | |
![]() | Hälsa 1. Hur många mål mat om dagen äter du? 4-5 2. Blir det mest hemlagad mat eller köpt mat? hemlagad 3. Hur mycket frukt och grönsaker äter du i snitt? 1-2/dag 4. Hur ofta äter du godis,kaker,desserter osv? 1-2ggr / vecka 5. Hur ofta motionerar du och i så fall vad? ute och går dagligen, rider 3-4 ggr / vecka 6. Hinner/kan du träna och äta rätt i den mån du själv vill? nej 7. Äter du kosttillskott och i så fall vad? omega-3 kapslar 8. Hur ofta är du sjuk? 1 lättare förkylning/år Svara gärna så utförligt ni kan! | |
| Lill-IT | 2008-06-22 18:57 | |
![]() | Hälsa 1. Hur många mål mat om dagen äter du? Frukost, lunch, middag och kvällsmat. Fyra alltså. 2. Blir det mest hemlagad mat eller köpt mat? Hemlagat alla dagar utom fredag. 3. Hur mycket frukt och grönsaker äter du i snitt? Alltid grönsaker till lunch och middag + två mellanmålsfrukter. 4. Hur ofta äter du godis, kakor, desserter osv? Godis på lördag, aldrig efterrätt, fikabröd 1 -2 gånger i veckan 5. Hur ofta motionerar du och i så fall vad? Promenad ca 4 gånger i veckan 6. Hinner/kan du träna och äta rätt i den mån du själv vill? Tja... skulle nog träna mer. Simmade två gånger i veckan förr, men hinner inte nu. 7. Äter du kosttillskott och i så fall vad? Järn och b-vitaminer 8. Hur ofta är du sjuk? Ett par tre gånger per år. | |
| alcohol | 2008-06-22 19:03 | |
![]() | 1. 2 2. beror på orken 3. beror på om jag blir lockad utav det som finns i affären 4. varannan dag 5. varannan dag, springer, spelar fotboll, styrketränar 6. japp, om jag vill skulle jag säga att jag kan träna 4 gånger om dagen 7. nej 8. inte varit sjuk på 4 år cirka | |
| anduors83 - Ej medlem längre | 2008-06-22 19:10 | |
![]() | 1. Hur många mål mat om dagen äter du? Frukost, lunch, middag + 1-2 "mellanmål". 2. Blir det mest hemlagad mat eller köpt mat? Mest hemlagat. 3. Hur mycket frukt och grönsaker äter du i snitt? Frukt varje dag. Oftast någon form av grönsak till maten. 4. Hur ofta äter du godis,kaker,desserter osv? För ofta. Nästan dagligen. :-( 5. Hur ofta motionerar du och i så fall vad? Cirka fem dagar/vecka. Styrketränar och springer. 6. Hinner/kan du träna och äta rätt i den mån du själv vill? Ja. Lediga dagar samt efter jobb, inga problem. 7. Äter du kosttillskott och i så fall vad? Nej. 8. Hur ofta är du sjuk? Varit borta en dag från jobbet på grund av sjukdom på sex år. (peppar, peppar). | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-06-22 21:11 | |
![]() | 1. 2-3 huvudmål, frukost, lunch, middag, på helgerna oftast bara brunch och middag. 2. För det mest hemlagad husmanskost sedan jag flyttade ihop med min partner, innan var det färre lagade mål, mer fika och färre restaurangbesök. Nu äter vi ute ca 1-2 ggr i veckan. 3. Alltid någon rå grönsak/sallad till maten, minst någon frukt per dag. 4. Det blir någon chokladbit varje dag och gärna något fika på café varje vecka. Älskar allt som är kakaohaltigt, men chips och annat godis äter jag så gott som aldrig. 5. En långpromenad på ca en timme om dagen, med något undantag. Brukade dansa salsa 1 gång/vecka, men nu på slutet har det inte blivit av. 6. Ja, det tycker jag. Äter det jag har lust med och tränar så mycket som jag tycker att jag behöver för att må bra. 7. Nej, inga kosttillskott. 8. Minns inte riktigt när jag var sjuk senast, men kanske 1-2 ggr/vinter. | |
| mn7 | 2008-06-22 21:14 | |
![]() | 1. Hur många mål mat om dagen äter du? svar: Oftast tre, frukost lunch och middag. Ibland mellanmål 2. Blir det mest hemlagad mat eller köpt mat? Hemlagat 3. Hur mycket frukt och grönsaker äter du i snitt? kanske en frukt per dag... 4. Hur ofta äter du godis,kaker,desserter osv? på lördagar 5. Hur ofta motionerar du och i så fall vad? nu har jag lov men jag dansar 4 d/v, balett, stepp och jazzdans 6. Hinner/kan du träna och äta rätt i den mån du själv vill? Jao 7. Äter du kosttillskott och i så fall vad? Nej, det gör jag inte 8. Hur ofta är du sjuk? Kanske.. en gång i halvåret? | |