Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-23 17:10 | |
![]() | *asg* blåser som i blåsa ut luft.. inget annat :D | |
| jeehunmoon | 2008-06-23 17:11 | |
![]() | damage "tycker ändå att det är att förlöjliga dom som har övervikt. En del väljer inte heller det, en del är sjuka, så dom blir kraftiga." Ricky Gervais talar om huruvida han tycker fettma är en sjukdom eller inte under sitt ståuppframförande "fame" www.youtube.com/watc...e= related, slutet på detta klipp och början av klipp 2 www.youtube.com/watc...e= related. Riktigt kul för de som kan ha kul åt Kvinnor, barn, sjuka, invandrare, överviktiga, underviktiga, arbetslösa, religösa och/eller sexuella minoriteter etc etc. | |
| skitlångatår - Ej medlem längre | 2008-06-23 17:16 | |
![]() | Grattis vulcan, du är ungefär den enda på detta forum man har rätt att skämta om. Starta pajkastningen! Ni skulle kunna få skämta om mig, men jag är både sjuk (förkyld) och kvinna (=svag) | |
| skitlångatår - Ej medlem längre | 2008-06-23 17:18 | |
![]() | Är du vid god hälsa illiterate? Fast anställning? Hetero? Måste bara kolla; jag var på väg att skämta om dig men kom på mig i sista minuten..Puh | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-06-23 17:21 | |
![]() | Men du e så äckligt snygg så du behöver minst ett par pajer kastade rakt i trynet min sköna. *Ett skepp kommer lastat* | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-23 17:21 | |
![]() | Silverin: Du måste mena mig, fire away! | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-06-23 17:22 | |
![]() | Illi, du kan få min träskostampande hembygdsmusikälskande granne ovanpå i utbyte... | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-06-23 17:24 | |
![]() | trash, du vältrar dig i vaniljhjärtan - det får räcka ;-) | |
| Elmis | 2008-06-23 17:25 | |
![]() | Förbjud hissen i huset så blir det kanske jämvikt till slut... *låtsas vara illiterate* | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-23 17:25 | |
![]() | Har inte fått ett enda höredu. Men visst tänk inte på mig :( | |
| skitlångatår - Ej medlem längre | 2008-06-23 17:25 | |
![]() | Snygga personer med känsla för sarkasm och ironi är ett starkt utrotningshotat släkte också och en sådan minoritetsgrupp bör man helst inte raljera över. Seså, ge dig på nån annan nu barmen ;) | |
| Elmis | 2008-06-23 17:35 | |
![]() | Människor som inte väljer att ta åt sig i detta forum verkar oxå vara i minoritet. Jag tror jag tillhör den falangen så då måste det ju vara väldigt synd om mig, antar jag... | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-06-23 17:35 | |
![]() | Min värd fattade ingenting när jag ringde o tyckte att jag skulle få lägenheten högst upp med kungsbalkong. Illi's teori går inte hem hos folk med hälsa, makt o stålar. :-( Temp sötnos, det e inte lika kul :-) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-23 17:35 | |
![]() | Fast du kan få lov att raljera över mig ändå om du vill. Jag bjuder på det. ;) | |
| Candee | 2008-06-23 17:37 | |
![]() | Tycker det är anmäkrningsvärt att ni tillåter sån här pajkastning och diskriminering när andra trådar stängs direkt. Jag tar inte åt mig då jag inte är så överviktig men vill heller inte diskutera på den här nivån då jag har en del vänner som är övervikgita och tycker det är rent av fördjävligt när man får uttrycka sig så här i ett forum som faktiskt ska vara för alla. Vad är syftet?? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-23 17:38 | |
![]() | Om jag inte minns fel startade självaste Bitte en tråd där hon raljerade över män i allmänhet, och jag som själv är man, och känner flera män, tog mycket illa vid mig av detta. | |
| Candee | 2008-06-23 17:40 | |
![]() | Ja, och då så gör du precis likadant..för att såra andra...väldigt smart och moget..du kan ju!! | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-06-23 17:40 | |
![]() | Bytte vi samtalsämne från överviktiga till överkänsliga nu? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-23 17:41 | |
![]() | Men nu är jag uttråkad, så tråden kan raderas. Ni är patetiska. | |
| Candee | 2008-06-23 17:44 | |
![]() | Nej..från pajkastning till sandlåda... | |