Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 837 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jeehunmoon | 2008-06-24 03:16 | |
![]() | illiterate, "Jag skulle nog flytta till Polen eller något liknande och pensionera mig." Haha varför inte till någon varmare breddgrad? uffetuffe, "köpa lösnäsa och dra från skatteparadiset Sverige" Vart vill du flytta? Och skriva dig i något annat land som innebär "besöksrestriktioner" när du vill vara i Sverige? | |
| jeehunmoon | 2008-06-24 03:20 | |
![]() | le-lou, "köper världens största grävskopa, gräver upp Örebro slott." Tror inte 5 millar räcker för efterspelen i skadestånd etc. Men jag vill faktiskt seriöst höra på vad folk verkligen skulle göra. (Om du var seriös så låt gå) | |
| Snoosy | 2008-06-24 07:37 | |
![]() | .. inte förändra mitt liv så mycket alls. Dela med mig :) sparar 3 själv. För framtiden.. | |
| E_Cantona | 2008-06-24 08:20 | |
![]() | Helt klart sätta undan en rejäl hög till barnen + en del till eget sparande:) Skulle göra mitt boende tipptopp. Skulle dessutom ordna en riktig brakfest för mina vänner som alltid funnits där för mig:) le-lou...varför vill du gräva upp vårt fina slott?? | |
| zmiley | 2008-06-24 08:30 | |
![]() | Jag skulle bli jättesnål, stoppa in pengarna på en liten okänd bank i liechtenstein, sitta kvar i mitt gamla hus och äta nudlar och höra hur de växer. | |
| Misic | 2008-06-24 08:32 | |
![]() | jag skulle köpt min kompis föräldrahem, hennes pappa ingår i köpet, vilket jag tycker är skitbra =) Sen skulle jag ha satt undan till min son och mina kommande barn =) och till mig och min man! | |
| Misic | 2008-06-24 08:33 | |
![]() | skulle köpa mena jag =) | |
| Alabaster | 2008-06-24 08:45 | |
![]() | Ge halften till Greenpeace o sen shoppa loss pa Harrods | |
| Krösamajja | 2008-06-24 09:29 | |
![]() | Skulle ge en mille till mina föräldrar, mina syskon skulle oxå få så dom klara sig.. så hade ja stoppat in lite pengar i någon fond för ensamstående mammor/pappor.. Tagit mig ett körkort. köpt ett fint hus med utsikt över nått vatten, större än en vattenpöl.. Rest osv.. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-06-24 10:31 | |
![]() | jAG SKULLE KÖPA ETT LAND. TYP DANMARK. | |
| visst | 2008-06-24 10:40 | |
![]() | Jag skulle köpt mej en liten gård och ta hand om djur som far illa... Sonen skulle få en del, men jag skulle inte slutat jobba, trivs så himla bra så där fortsätter jag. En dröm skulle iaf gå i uppfyllelse, skulle köpt mej en nordsvensk häst eller två kanske.... | |
| taru | 2008-06-24 11:21 | |
![]() | 5 miljoner? Har ni bra koll på vilken summa det är? Trodde också förr att det skulle lösa alla mina problem men vad, för det får man nätt o jämt ett hus här. Men visst skulle det sitta fint! :) Skulle köpa ett LITET hus här, då fick jag över så jag kanske inte behövde ta studielån om gubben fortsatte jobba.. O så bygga till pool till huset o säg för fem miljoner till skulle jag nog köpa hus utomlands... o så vill jag ha sommarstuga o en hushållerska som håller ordning på allt ;) Kanske en au pair.. de är nog inte så dyra.. hmm... o så ett par resor, ett körkort o ny bil på det! :) SJÄLVKLART skulle jag ge en ansenlig procentsats till behövande, och lite "småsmulor" till nära&kära.. | |
| Miss_jk | 2008-06-24 11:22 | |
![]() | Köper tomten och bygger huset vi planerat nere i Viared. | |
| Suds McDuff | 2008-06-24 11:43 | |
![]() | Jag skulle nog inte göra nåt speciellt med pengarna. Skulle nog bara leva som vanligt, med plusset att man inte behöver jobba. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-24 11:47 | |
![]() | Tycker jag har bra koll på vilken summa det är. Din poäng är? | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-06-24 11:58 | |
![]() | Jag skulle hålla tyst om det för det första. Jag skulle köpa en lägenhet här i Köpenhamn Jag skulle resa så mycket jag kunde få tid till. Förhoppningsvis känna mig lite tryggare i tillvaron. Annars skulle jag nog inte ändra så mycket. Det är en bra fråga, för den får mig att undra varför jag inte gör några av de här sakerna redan nu? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-24 11:59 | |
![]() | Min dröm är att köpa barnen varsin stor lägenhet och sedan rest bort ganska mycket...Köpa saker är inget för mej, utan jag lever på minnen och upplevelser..Stoppat undan lite för framtida bruk också förståss! | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-06-24 11:59 | |
![]() | Hälften stoppar jag in i långsiktiga investeringar. En del går till en trevlig lägenhet och en del för att hjälpa vänner. Sen... Två nya kameror, ny motorcykel och sen jorden runt med dessa så länge jag orkar :) En liten sväng genom Afrika, vidare upp genom mellanöstern, in i centralasien och sen ner mot indien och sydost-asien. När jag kommer hem blir det efterarbete med bilderna i ett år och sen utställning :) Hurrra! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-24 11:59 | |
![]() | Naturligtvis skulle jag fortsätta jobba, men inte heltid.. | |
| Bejbiie_vås | 2008-06-24 12:03 | |
![]() | Jag skulle först o främst se till att mina barn får en bra start i livet och att dom inte saknar något.. Skulle hjälpa min familj o mina närmsta vänner.. Hyra en större lägenhet och se till att mina barn får all min tid dom behöver... | |