Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-24 19:09 | |
![]() | Teppy: Du går från klarhet till klarhet ju.. :) | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-24 19:11 | |
![]() | Teppy for president!!!! | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-06-24 19:12 | |
![]() | Undrar just hur Teppy gör sej av med kolsyran i mineralvattnet eller den luft som råkar slinka med annan dryck o mat....? | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-24 19:14 | |
![]() | kaparen: fråga henne vettja.. ;) | |
| le-tigre | 2008-06-24 19:16 | |
![]() | håller sig och samlar på sig alla gaser tills magen nästan spricker för att sedan släppa ut allt på EN GÅNG?!?! bara en teori. | |
| Teppy | 2008-06-24 19:16 | |
![]() | ja inte rapar jag iallafall..eller fiser.. rapar kan man ju göra på väldigt många sätt, inte sant? Man kan göra så att det inte ens hörs.. Fiser går helt bort. | |
| Teppy | 2008-06-24 19:17 | |
![]() | le-tigre, givetvis får folk göra som dom vill. Jag personligen tycker att man borde sköta om sig bättre som kvinna. | |
| Teppy | 2008-06-24 19:18 | |
![]() | le-tigre, ja på rumpan kan man ju klia sig... de gör väl alla? Vad är så konstigt med det? | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-24 19:19 | |
![]() | Teppy är min favvo nu :) | |
| MissT | 2008-06-24 19:19 | |
![]() | Men Teppy! Nu blir jag besviken! Menar du att du aldrig är hemma i myskläder och kollar på film i dina förhållanden? Kan det bero på att du aldrig haft något längre förhållande? I nöd och lust, alla har upp och ner dagar. Om jag har influensa och mår skit tänker jag inte kliva upp och sminka mig bara för att jag har ett förhållande. Nä nu blev jag så upprörd att jag måste gå och bajsa lite. | |
| Teppy | 2008-06-24 19:21 | |
![]() | MissT, givetvis är jag det. Med stil.. det är det som är skillnaden.. Jämför Lynette och Gabby i Desperate Housewives. | |
| MissT | 2008-06-24 19:21 | |
![]() | Fiser eller rapar du aldrig? Redan där vet jag att du ljuger. Annars skulle du ligga på sjukhuset för längesen. | |
| Teppy | 2008-06-24 19:22 | |
![]() | MissT, haha..alltså, är man sjuk kan man ju inte göra något åt det. Menar bara att det är så många som faktiskt på RIKTIGT sunkar ner sig... tyvärr | |
| le-tigre | 2008-06-24 19:23 | |
![]() | "Jag personligen tycker att man borde sköta om sig bättre som kvinna." man borde sköta om sig själv för att hälsan är viktig? könet avgör väl inte vida man ska sköta om sig själv eller inte? tihi, jag är förbryllad. nu måste jag nog sätta på mig mina mjukisbyxor... | |
| Teppy | 2008-06-24 19:23 | |
![]() | rapar ja..väldigt lågt så det faktiskt inte ens märks. Jag är uppväxt i en familj och kultur där vi inte gör sånt.. Tjejerna SKA vara duktiga och allt det där. Ni kanske tycker jag är konstig, men det är såhär jag är uppväxt :) alltså, klart man gör. Men man visar det verkligen inte. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-24 19:24 | |
![]() | MissT: Teppy kanske menar att hon släpper sig nån gng, när hon är helt själv, ändå sitter på toaletten eller ngt... det går att prutta då med... ;) Men ingen ser eller hör eller känner lukt då... Hon gör det snyggt som en kvinna ska göra.. :) | |
| Krösamajja | 2008-06-24 19:24 | |
![]() | Jag hoppas du nån gång åker på ett riktigt pruttanfall när du sitter och leker präktig.. | |
| hjättat | 2008-06-24 19:24 | |
![]() | är de värre om en kvinna "sunkar ner sig" eller gäller dina åsikter även om männen gör de? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-06-24 19:25 | |
![]() | Det man inte släpper ut under dagen tenderar att komma när man sover Teppy... ;) *du får bara be till gudarna att han somnar före dig och sover djupt* | |
| Teppy | 2008-06-24 19:27 | |
![]() | Krösamajja, leker präktig? Jag leker ingenting alls.. Jag är uppväxt på detta sättet och tycker inte alls det är något konstigt. hjärttat, Männen sunkar i regel inte ner sig så som en kvinna gör. grönöga, så du släpper ut dina fisar och rapar dagligen? Är man så gasig kanske man borde kolla upp det med någon läkare? | |