Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 358 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-04 14:52 | |
![]() | Men förresten så är väl TS visst medlem? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-12-04 14:57 | |
![]() | och smal! men jag är ju sån här! buhu:( | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-12-04 15:22 | |
![]() | Comeon, min tur att inte läsa tillräckligt noga.. :) | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-12-04 15:23 | |
![]() | (Även om jehunmoon nu inte varit inloggad på över ett år så är det fortfarande en medlem, ja.) | |
| ArgsintEva | 2009-12-04 18:07 | |
![]() | Jag har varit här på Betapet en jäkla massa år... Började engagera mig i Facebook på allvar i sommras...passar bra när man flyttar långt då kan man ha daglig kontakt med männsiskor man tycker om... Har både sånna jag känner väl på min lista....sen har man andra som man inte känner som man bara har för spelens skull ! Man kan ju altinera mellan Facebook och Betapet...plus andra sidor med :) | |
| Ässät | 2009-12-04 18:38 | |
![]() | Addar du bara folk som du bestämt känner väl? Nej men jag ska ju veta vem det är iallafall Nekar du folk som du halvkänner? (inte bara helt främmande personer alltså) Ibland Ärdu såpass oartig att du tar bort vänner från listan efter att du addat dem eller de har addat dig? Jag tar bort folk som jag inte pratat med på länge, såna som typ lagt till mig bara för att. Var du en facebook-nörd som gick över till betapet när du lite tappade intresset för facebook? Jag blev medlem på Betapet mycket tidigare och är både här och på FB :) | |
| leker | 2009-12-04 18:56 | |
![]() | Addar du bara folk som du bestämt känner väl? Nej, händer även att jag addar folk jag inte känner igen om vi har gemensamma vänner. Nekar du folk som du halvkänner? Nja, om jag ogillar personerna ja, annars inte. Är du såpass oartig att du tar bort vänner från listan efter du addat dem eller dom dig? Inte om dom inte är otrevliga, eller vi blir ovänner på något sätt. Facebook-nörd som gick över till betapet osv? ehhh.. nej. Två helt olika sidor ju! | |
| leker | 2009-12-04 19:11 | |
![]() | ässät: snurrade in på din blog nu :) mycket komiskt... hihihi. Me like. Lite utanför ämnet, men ändå :D | |
| mrperfect | 2009-12-04 23:44 | |
![]() | ja nej nja nej | |
| run-marie | 2009-12-04 23:54 | |
![]() | Har idag fått en vänförfrågan på FB från en person jag aldrig ens hört namnet på. Har inte nekat än (ignorerat), men först tycker jag att jag vill veta vem det är och varför han/hon har letat upp mig. Jag vill inte ha alla gemensamma vänner som mina vänner har, finns ingen anledning om jag inte ens vet vem personen i fråga är. Eftersom jag är ny på FB har jag ju hört om vissa innan som har 1000 vänner eller fler p g a alla vänners vänners vänner. Förstår inte vad det ska vara bra för faktiskt. För mig räcker det med de vänner jag har och kan chatta med. Det kan ju vara kul att få någon ny vän, men inte bara så utan att man vet vem personen är. | |
| monew | 2009-12-05 09:30 | |
![]() | Jag fick oxå stänga Fb för att jag var så snygg | |