Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 862 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Teppy | 2008-06-26 00:26 | |
![]() | jeehunmoon, allt du skriver är så bra. | |
| Suds McDuff | 2008-06-26 00:33 | |
![]() | När man är ung tror man ofta att man vet allt. När man blir lite äldre så fattar man att man egentligen inte vet ett skit, och att man får göra sitt bästa att navigera fram i det som i folkmun kallas för livet. | |
| jeehunmoon | 2008-06-26 00:38 | |
![]() | Suds, "När man blir lite äldre så fattar man att man egentligen inte vet ett skit, och att man får göra sitt bästa att navigera fram i det som i folkmun kallas för livet." Frågar du mig är just det där jätte-svenskt. Amerikanare tror att de vet bäst hela livet ut om du frågar mig. Svenskar är den andra extremen på skalan. Sedan tycker jag att alltför många äldre förstå-sig-påare just har den inställningen och tycker till lite för mycket om saker som de inte har en aning om. Många pekfingrar och predikningar har jag fått höra om poker och hur fel jag är ute med att spela poker som sysselsättning. De vet inte ett smack när de försöker diskutera med mig om sådant t ex och det är otroligt tröttsamt. Det är just den äldre generationen som inte kan förstå sig på pokerfenomenet. | |
| jeehunmoon | 2008-06-26 00:39 | |
![]() | Och tack för uppskattningen Teppy, har fått alldeles för lite sånt för mina inlägg hittills hehe. | |
| stabilt | 2008-06-26 00:49 | |
![]() | Bara för att man blir äldre blir man inte klokare snarare tvärtom.......jag förstår va du menar Teppy. Det där som äldre kör med att vänta och se...det är bara en massa skitsnack...det har alltid varit så och kommer alltid att vara så. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-06-26 00:51 | |
![]() | Stabilt. Vilket enlig din utsago då innebär att även "ni" en dag kommer att ta dessa ord i era munnar... ;) | |
| hugokolbaz | 2008-06-26 00:53 | |
![]() | Hahaha | |
| alapet_torsk - Ej medlem längre | 2008-06-26 00:57 | |
![]() | bra sagt trashone,det med klumpigt uttryck:) | |
| alapet_torsk - Ej medlem längre | 2008-06-26 01:02 | |
![]() | man ska tänka lite själv också,många äldre glömmer det dom säger det majoriteten vill höra,sen bara lyssnar på andra...det blir inte alltid rätt då. bra med sånna egna åsikter. Teppy ,jag fattar inte att alla e emot henne..hon säger bra saker. helt logiska grejer,det mesta iallafall. | |
| Candee | 2008-06-26 01:03 | |
![]() | Stabilt: Vilket innebär att du bara blir dummare med åren enligt ditt eget resonemang..say no more.. | |