Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 887 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| upa - Ej medlem längre | 2008-06-26 19:36 | |
![]() | Ordprofeten, blir inte det en ond cirkel? Snorvalpar med körkort och bil gör att jag måste få ännu dyrare presenter för att klara nästkommande år. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-06-26 19:38 | |
![]() | upa, nej, eftersom autobahn själv reglerar bort ungdomar med dåligt omdöme ganska fort. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-06-26 19:38 | |
![]() | För att fira att man är född och att man lever typ? Men i all sann antikapitalistisk anda så kanske man nu såhär i sommartider kan sticka sin egen tårta av gräs om man inte vill gå på ordprofetens linje t ex. Eller menar du just på födelsedagen och inte under andra dagar, typ som ifrågasättandet av julafton? | |
| barbi | 2008-06-26 19:45 | |
![]() | en rolig grej som min tjej fick va tror de kalls för mobil alltså man gör en själv me tex småbilar som hänger ner o pengar:=) de vart en rolig pressent o en liten pik till körkortet:=) nåt som ja själv har gjort o gett bort till en som fyllde 18år va en kruka me småpengar som jord o så stoppa ja ner en gurkar o en massa tampetare på den me godis:=) självklart kan man ju byta ut o hitta på eget:=) lycka till | |
| Sibbe B | 2008-06-26 20:09 | |
![]() | barbi uppfinnarN^^! | |
| jesspa | 2008-06-26 20:11 | |
![]() | Hej! Uppskattad present brukar vara Presentkort "Bio all inclusive". DVS Du bjuder på bio , mat ,godis, osv Jag brukar göra ett eget presentkort. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-26 20:20 | |
![]() | Pengar. Sprit, knark och smink är inte gratis.. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-26 21:19 | |
![]() | jag gjorde "böcker" till mina barn då de fyllde 18.. Köpte en pärm med svarta sidor o fyllde med bilder, små berättelser, teckningar de gjort i skolan, simmärken, scoutmärken m.m Mycket uppskattat faktiskt!! ( och jag hade väldigt roligt i flera månader i smyg) | |
| mina111 | 2008-06-26 22:50 | |
![]() | Detta med att göra en bok av minnen och bilder det ska jag nog försöka att göra en till henne, det låter kul. Det med eget present kort låter också väldigt bra. Ja det var många bra förslag här. tack så mycket för att ni har varit så engagerade. kommer ni på fler förslag så tar jag tacksamt emot det. alltid bra att ha mycket att välja av. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-26 23:04 | |
![]() | Börja i tid mina111, det tar längre tid än man tror..Du vet ju när man börjar atttitta på kort så försvinner man i tankarna ett tag... | |
| Sibbe B | 2008-06-26 23:06 | |
![]() | trashone, eller så köper hon en pappkarton med sprit knark och smink i.. | |
| Maybach | 2008-06-26 23:07 | |
![]() | Presentkort på körskola skulle jag vilja ha, plus att det är lite praktiskt. Annars en klockan kanske..? | |