Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 287 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| HajenKson | 2008-06-27 18:36 | |
![]() | vet inte om alkolås e så bra det e ju bara att låta någon annan blåsa.. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-27 19:31 | |
![]() | låt folk köra på fyllan, helt ok. Klarar dom det so fine, händer det ngt så låt det bli 25 år till livstid beroende på vad som händer....... Bättre med ordentliga straff om det händer ngt, i fitt-sverige finns ju inga straff, det ska vååååååårdas...jävla sjuka sverige som inte vågar ha straff, inför dödstraff direkt för vissa brott, IDAG!! | |
| Lill-IT | 2008-06-27 19:35 | |
![]() | ordis - Jag beundrar dig för din skarpa intelligens och dina uppfriskande inlägg. Men ibland blir jag orolig då jag ser tydliga tendenser hos dig att snöa in på våra fri- och rättigheter och hävda deras existens in absurdum. Varje år körs 5.8 miljoner turer med bil, som har rattfull förare, här i Sverige, över 800 personer skadas och över 150 personer avlider i rattfylleriolyckor. Eftersom så många inte klarar av att låta bli att låta bilen stå då de druckit så tycker jag att det är en strålande idé att lagstadga alkolås. HajenKson - vilken nykter människa som är vid sina sinnens fulla bruk, skulle blåsa upp alkolåset för en alkoholpåverkad person? | |
| B-Bulgaren | 2008-06-27 19:42 | |
![]() | ElPatron, låter du bli att råna banker av rädsla för straff? Dödsstraff? Incognito, kört rattfull massa gånger. Jag blir mer och mer besviken varje gång jag kollar betapets forum... | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-27 19:44 | |
![]() | ja, om det vore dödsstaff på exempelvis att glömma ta på sig bältet i bilen så hade jag inte glömt det heller... ju hårdare straff desto färre brott.. plättlätt ekvation.. | |
| B-Bulgaren | 2008-06-27 19:54 | |
![]() | du borde verkligen revidera dina värderingar... | |
| Pialina | 2008-06-27 19:57 | |
![]() | Jag hittade igår sidan www.pedersparty.com där Peder berättar om sitt, framför allt efter den ödesdigra natt då han och hans älskade bror druckit och sedan tagit bilen. Slutade i krasch. Brodern dog och Peder själv skadades allvarligt. Folk som blivit fast för rattfylla borde tvingas att träffa någon som antingen skadats allvarligt av en rattfyllerist, mist någon kär i en sådan olycka eller som själv rattfull orsakat en olycka och får leva med det resten av livet. Tror att det skulle kunna väcka många. Alkolås är också bra, borde bli obligatoriskt för dem som åkt fast. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-27 20:01 | |
![]() | Alkolås e skit era fjantar, man ber ju bara en nykter blåsa, så blir blåssystemet blåst :P | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-27 20:04 | |
![]() | Sverige ska våååårdaaaaa, straff finns inte. Varför tror ni de finns så många utlänningar o skit i detta land då som begåt brott??? Hade dom vågat göra samma i Thailand eller Ryssland tro? Eller flytta till Turkiet o be om soc.hjälp o 400 gratistimmar för att lära språket, eller att få nyheter på svenska där, elelr att bygga svenska kyrkor där, eller säg att ni ska ha bidrag till det o det... HAHA, en kula i nacken då.. SÅ ska det vara | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-27 20:05 | |
![]() | B-Bulgaren skrev: "du borde verkligen revidera dina värderingar..." Och DU borde revidera ditt smink...det rinner :P | |
| HajenKson | 2008-06-27 21:40 | |
![]() | det kan säkert finnas såna som gör det Lill-it ....... | |
| Incognito | 2008-06-27 21:49 | |
![]() | Förstå ironin tack!!!! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-27 22:01 | |
![]() | Tror ändå att alkolås är riktigt bra. SÅ många fyllisar kan det väl inte vara, som kan tvinga någon familjemedlem att blåsa. Hörde rykten här på byn om att en alkis haft jämthunden att flåsa i alkolåset men det vet jag inte om det stämmer. Usch hur du pratar elpatron! Och B-bulgarens smink rinner inte alls. Han har såna fint målade streck runt ögonen ju. | |
| HajenKson | 2008-06-27 22:06 | |
![]() | det kan inte stämma med hunden för man måste blåsa med ett jämt tryck ett visst antal sek, tror inte jag att en hund kan göra iaf =) | |
| Lill-IT | 2008-06-27 22:08 | |
![]() | Mommes - Ryktet om hunden faller på sin egna orimlighet. Man måste blåsa med jämt tryck till en signal ljuder, då ska man snabbt suga till baka luften istället. Det sista suget är för att man inte ska kunna pressa luft ur en ballong eller dylikt i alkoblåsen. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-27 22:13 | |
![]() | Okej, då var det ett skämt från mina grannar :P | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-06-27 22:15 | |
![]() | VEM i hela friden skulle nyktert blåsa åt en påverkad??? Då borde det vara straff för den idioten också.... | |
| HajenKson | 2008-06-27 22:15 | |
![]() | ja det var det nog =) | |
| DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-06-27 22:17 | |
![]() | muppen collin på aftonbladet försvarade ju daniel c, vilket jag tycker är helt åt h-vete. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-27 22:17 | |
![]() | Ja mamman, det måste vara straff för den också. Behjälplighet till rattfylleri. | |