Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 373 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-09-23 12:39 | |
![]() | bäst! | |
| Jarnis86 | 2009-09-23 13:22 | |
![]() | överdrivet mycket skriverier om han för tillfället.. efter varje match så handlar de sex första sidorna i sportbladet om han samt 303 på text-tvn. han är hyfsad. bäst i sverige men sämre än drogba, rooney, ronaldo, messi å torres för att nämna fem andra anfallare. | |
| jaap_conrad - Ej medlem längre | 2009-09-23 13:37 | |
![]() | spelar ronaldo i anfallet i real? har för mig att han var mittfältare i manchester u. | |
| Linkmaster | 2009-09-23 14:16 | |
![]() | Fullständigt unik och Sveriges genom tiderna bästa fotbollspelare. Något annat behöver väl inte tilläggas.. Eller jo, Rooney och Drogba är inte i närheten. | |
| Jarnis86 | 2009-09-23 14:42 | |
![]() | jaap: ingen aning, kollar väldigt sällan på spansk fotboll.. väljer pompey-fulham före ett el classico-möte alla dar i veckan, om man säger så. att påstå att han var var mittfältare i united är ju en smaksak, oftast stod han som mittfältare "på pappret" men i själva verket spelade han forward. läste på sky sports för typ 1 år sen att nån hade "räknat ut" att han var längre fram i plan än rooney i cirka 75 % av den tiden de båda var på plan samtidigt under säsongen 07/08. link: smaken är ju som röven, klöven. jag skulle dock aldrig byta drogba mot zlatan. | |
| Ibracadabra8 | 2009-09-23 14:51 | |
![]() | Bättre/sämre. Svårt det där och egentligen ganska ointressant då de bästa fotbollspelarna i princip kan jämföras med konstnärer. Kreativiteten är den gemensama nämnaren, men den tar dem åt olika håll. Drogba: Stark som en ek, effektiv, snabb och ostoppbar med fart. Torres: Lätt smidig och snabb som en vårvind. Hal och mångkunnig. Rooney: Självuppoffrande och enkel. Klassisk tränardröm. Nuförtiden då han har mognat iallafall. Zlatan: Ett kreativt geni som inte går att förutse eller flytta på. Impulsstyrd och vacker. Messi: Ok, han är bäst. Om någon tycker något annat vill jag ha en jävligt bra motivering. | |
| Ibracadabra8 | 2009-09-23 14:52 | |
![]() | Zlatan slår dem dock alla på personlighet. | |
| Jarnis86 | 2009-09-23 14:59 | |
![]() | Själv sätter jag nog Gerrard som världens bästa. Sen är det ju inte det lättaste att jämför Gerrard vs. Messi... | |
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-23 14:59 | |
![]() | jag är så kär i zlatan att jag inte ens kan se youtubeklipp utan att få mental smärta, så jag struntar i det | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2009-09-23 15:39 | |
![]() | Hur bra är Satan? Egentligen? | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2009-09-23 15:40 | |
![]() | Meeeen, fel tråd. Igen :( Sorry. | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-09-23 17:14 | |
![]() | miljonären... ja det är svårt:) | |
| Dillpotatis - Ej medlem längre | 2009-09-23 17:25 | |
![]() | Ibracadabra Missar du Ronaldo på flit? Han har de egenskaper Messi har minus balansen fast bättre på huvudet och frisparkar. Hans personlighet, divalater och det faktum att han är en crybaby äcklar mig. Men dött lopp mellan Messi och Ronaldo som världens bästa. | |