Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 27 |
Mobilspel
| Pågående | 19 929 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nystan1 | 2008-07-03 16:44 | |
![]() | Sicket folk. | |
| emmylicious | 2008-07-03 16:52 | |
![]() | Åh, ett liv utan djupare svackor skulle jag också vilja ha.. En tanke dök upp i mitt huvud av illiterates inlägg, som jag inte riktigt vet om jag klarar av att förklara men jag ska försöka. Jag har utvecklat något som jag kallar "The circle of happiness". Ser ut ungefär som cirkeldiagrammet på Betapets medlemsomröstningar. Det är alltså en procentuell överblick över vad som krävs i ens liv för att man ska må bra. Kanske upptar jobbet 35%, kärlek 50% osv.. sen diverse småsaker som är viktiga för en själv (för mig t. ex ett snyggt hem (missförstå mig rätt), en hund osv..) I mitt diagram så skulle nog även normalvikt läggas in med några procent för att jag ska känna mig riktigt lycklig. Jag bär på en hel del övervikt och den dagen jag blir av med det kommer jag alltid bli lycklig av att veta att jag är normalviktig. En sak som många tar för givet. Så var glad för att du trivs med din vikt? :) Förlåt, det här blev alldeles för positivt men jag var tvungen. | |
| emmylicious | 2008-07-03 16:53 | |
![]() | Observera att det inte betyder att man älskar någon till 50% bara för att kärleken upptar 50% av diagrammet. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-03 17:00 | |
![]() | För mig kommer du alltid vara överviktig, sockerdrickan. | |
| iPusher | 2008-07-03 17:03 | |
![]() | Det kliar lite i rumpan :( | |
| Nasty Nimrod | 2008-07-03 17:07 | |
![]() | Vad är "grynna" för ett ord, är det dialektalt? | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-07-04 12:33 | |
![]() | Folk mår som bäst när dom klättrar över staketet efter grönare gräs. När dom kommer fram letar dom ju bara upp nya staket och ännu grönare gräs iallafall. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-07 03:02 | |
![]() | Visa ord Jankster. Jag hittade en illustration (eller flera) på trådens tema: www.viruscomix.com/t...hi ngs.html | |