Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 738 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| oceano - Ej medlem längre | 2008-07-03 23:43 | |
![]() | ALLA som spelar mot mej just nu fuskar! Jag förlorar allt och går bara neråt i rating. Och råkar jag vinna så får jag minus ändå för att jag spelar med en lågrankad. SUR!! :-)) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-07-03 23:47 | |
![]() | Bit ihop stumpan, livet går vidare.. ;)) | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-07-03 23:50 | |
![]() | Vet i faan:-) E det inte beta och rating som är livet? Hahaha!! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-04 00:06 | |
![]() | Fasen oceano!! Tror vi spelar mot samma fuskare.... SUCK!!! Tänk att dessa fuskare ska spela mot OSS... | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-07-04 10:26 | |
![]() | det enda sättet att lösa detta problemet måste vara att göra det förbjudet att tänka på den andras tid. Fuskprogrammen kan vi väl aldrig slippa. Jag tror många av de med extremt hög vinststatistik fuskar. | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-07-04 10:43 | |
![]() | brukar inte trådar där man hänger ut folk och anklagar dem för fusk stängas? | |
| E_Cantona | 2008-07-04 10:50 | |
![]() | jag förlorar konstant, det är fusk tycker jag:) 90 minus på två matcher...Usch | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-07-04 11:04 | |
![]() | Det är inte tillåtet att hänga ut folk på betapet. Har du misstankar om fusk, maila då abuse@betapet.com (läs också alla regler och låsta trådar som finns på forumen där en del svar brukar finnas) och ta gärna en skärmdump på det du misstänker inte står rätt till och/eller om du blivit behandlad fel. Jag stänger härmed denna tråden för som sagt, det är inte okej att diskutera andra spelare och anklaga för fusk. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2