Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 687 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| patboone | 2008-07-05 20:59 | |
![]() | Inget är värre än altför synliga pretentioner *brrr*. Men...Mikey...jag talar inte om att det var bättre förr...bara om vad som stod i tidningen idag. | |
| patboone | 2008-07-05 21:02 | |
![]() | Nattravn...inga universella sanningar...men finns det en nutida Dylan (eller Cohen,Joni Mitchell, Lennon-McCartney, Zappa etc. etc.) så tror jag att jag hade hört talas om någon av dem. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-07-05 21:02 | |
![]() | Ahaa, ja, men det gjorde ju jag med, klippte in olika löp från veckan som gått. Vad tycker du själv då? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-05 21:06 | |
![]() | patboone: Och däri ligger tydligen, som jag försökt förklara, skillnaden mellan oss. Jag gillar inte idolisera musiker, utan lyssnar hellre till vad de vill förmedla, det gör inget om det blir ett felackord här, eller en miss i sången där. Jag tycker inte det är spännande att lyssna på en gitarrhjälte. Jag tycker inte det är coolt att se en artist med 50 000 i publiken. Jag vill bara höra musik som berör mig personligen. Ointressant om det är en Dylan. Det kan vara en dragspelsspelande Ingrid istället. | |
| patboone | 2008-07-05 21:07 | |
![]() | Vilka löp...? | |
| patboone | 2008-07-05 21:10 | |
![]() | Nattravn. Svårt att diskutera personlig smak. Däremot handlar väl mycket av vissa konstnärers storhet om att kunna beröra en masse utan att tappa i spetskvalitet? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-05 21:13 | |
![]() | patboone: Jag har aldrig varit mycket för att hylla det där med att charma skaran. Ju fler som tycker X, desto mer troligt att X är fel. Om man utgår ifrån vad man lär som om folk med åren. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-05 21:13 | |
![]() | lär sig om* | |
| patboone | 2008-07-05 21:16 | |
![]() | Håller inte med. Tycker snarare att det är påfallande ovanligt med "bortglömda genier". | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-05 21:33 | |
![]() | Förr i världen så lyssnade man på Beatles, om man hade radio. Annars rökte man hasch och lyssnade på fågelkvitter. Idag finns det många fler radiokanaler, så nu finns det inte längre lika mycket fåglar. Det är ingen som orkar bry sig om dem längre. | |
| patboone | 2008-07-05 21:38 | |
![]() | Man kunde också röka whatever och lyssna på Beatles. Folk orkar inte bry sig därför att det finns för lite att bry sig om...tyvärr. | |