Spelrum
Giraffen40
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
23
Inloggade63
Mobilspel
Pågående19 772

Forumkategorier

Användare Inlägg  
illiterate - Ej medlem längre2008-07-06 14:29
Antal inlägg: 6521

Inte här heller. Men det är inte jag som adblockat. Mommesfrites är inte någon som irriterar mig. :)

_Robban_ - Ej medlem längre2008-07-06 15:12
Antal inlägg: 729

Jag adblockar(inte för att jag vet vad det är för något, men ändå) alla räv- och giraffbilder. :-)

I övrigt anser jag att det är tråkigt om någon slutar skriva för att hon känner sig "drygt" behandlad. Jag vet inte vad man ska göra åt detta riktigt. Vi har ju alla olika referensramar vad gäller vad vi tycker är drygt osv. Någon kanske bara vill skoja lite, men mottagaren tar det som en oförskämdhet. Det är ju lite gisslet med kommunikation över nätet - det är till och från svårt att tolka "tonläget".
Jag skulle vilja komma med en vädjan om att alla vi här tänker efter en extra gång innan vi publicerar inläggen. Ibland kanske det är bättre att skippa ett skämt om man är osäker på hur mottagaren kan tänkas reagera på det.
Vad gäller rena elakheter finns ett talesätt som lyder ungefär så här: Om du inte har något gott att säga till en människa gör du bäst i att tiga.
Jag vet att jag inte alltid har varit guds bästa barn när det gäller detta, men jag har "sjukdomsinsikt" och ämnar från och med nu att bli en riktig hedersknyffel.
Okej allihopa, skriv så att tangentbordet ryker, och glöm inte att krama varandra i cybertrafiken.

illiterate - Ej medlem längre2008-07-06 15:14

Jag adblockar också alla giraff- och rävbilder. :) För fler spännande tips hänvisar jag till en tråd av E Solu om smarta forumtrix.

illiterate - Ej medlem längre2008-07-06 15:15

www.betapet.se/forum...ea did=9302

_Robban_ - Ej medlem längre2008-07-06 15:17

Thanx, you are a genius. :-)

Nasty Nimrod2008-07-06 15:17
Antal inlägg: 1063

Rävar, är det inte katter (och kan ni läsa mitt inlägg, nu) ?

_Robban_ - Ej medlem längre2008-07-06 15:20

Nja, rävar är det nog. Förresten är det lite konstigt att det inte finns något spelrum som heter Räven.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?