Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 625 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Candee | 2008-07-07 12:54 | |
![]() | mobilen eller tel ska de stå.. | |
| Ballerina | 2008-07-07 12:59 | |
![]() | Lemure Du måste lära dig att ignorerara telefonen =) Jag har ingen telefon här i Spanien men å andra sidan så snyltar jag på grannarnas bredband så internet lägger ner lite mellan varven så jag får ingen ro att spela. | |
| Lemure | 2008-07-07 13:11 | |
![]() | Spanien låter som en bra ide :) | |
| poänglös - Ej medlem längre | 2008-07-07 13:15 | |
![]() | - "Hej, du har ringt till David. Jag kan tyvärr inte svara i telefon just nu - nästan aldrig faktiskt när jag tänker efter. Jag nås enklast i Giraffen, Krokodilen eller Hunden kvällstid - dock ej under pågående hets. Det går också bra att lämna ett PM. Lämna inget meddelande efter tonen, jag lyssnar ändå aldrig av." Piiip. - "Jaha, hej det var från Nisses Headhunting, vi sökte dig angående vd-tjänsten i Sony Ericsson men det här lät lite... Vi ringer vidare på listan, tack." | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-07 13:16 | |
![]() | :D | |
| jeehunmoon | 2008-07-07 13:25 | |
![]() | Hade jag ignorerat telefonen när jag spelar hade jag varit topp 5 på sajten. Hela min usla ranking beror på mathcer där jag ständigt blir avbruten av att telefonen ringer och mina vänner vill prata filosofi med mig. Jag är kille så jag kan inte göra två saker bra samtidigt, det går inte. | |
| le-lou | 2008-07-07 14:02 | |
![]() | man ska ägna sig åt en sak i taget :) (säger jag som alltid surfar runt på sidor när jag egentligen borde tänka på spelet) | |
| nystan1 | 2008-07-07 17:18 | |
![]() | Jag skiter i att svara! | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-07-07 17:40 | |
![]() | Två alternativ: Svara i telefonen, och ta inte så allvarligt på spelet (avbryt spelet om det underlättar telefonsamtalet). Dra ut kontakten till de fasta telefone(r)n(a), lägg in ett (tillfälligt) mobilsvarsmeddelande på mobilen, stäng av mobilen. Eventuellt ställ en ägg- eller väckarklocka på en tid motsvarande hur länge man vågar spela ostört. Därefter spelar man. Sedan slår man igång telefonerna igen och kollar om det hände nåt allvarligt. :) | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-07-07 17:43 | |
![]() | tala in ett meddelande på din telefonsvarare att du håller på med något viktigt och inte kan ta det. Säg inte att du spelar betapet, då tycker de bara att du är en nörd. | |
| Lemure | 2008-07-07 18:50 | |
![]() | Låter krångligt med tillfälliga meddelanden och äggklocka mm, tar ju en massa viktig tid att ställa in som man kunde spelat Betapet på istället...För att inte tala om alla lögner. Tycker rortfarande att den rimligaste lösningen är att flytta till Spanien...Å andra sidan, om man skiter i telefonen och dörren löser det sig nog själv efter något år, men vem orkar vänta? Kanske vore bättre att ta det där jobbet på Nisses Headhunting...Är det bra betalt? | |
| CHOKLADBIT - Ej medlem längre | 2008-07-07 19:17 | |
![]() | Annars har jag idéen likt bamsefar att man tar och svarar och inser att betapet inte är hela världen och om man skulle förlora 96 poäng så gör det inget, herregud sluta larva er nu det är ett spel det handlar om inte jordens undergång... | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2008-07-07 19:50 | |
![]() | helst skall man spela hets, kolla en film på youtube, prata på msn samtidigt. då blir det riktig hets | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-07-07 20:02 | |
![]() | Samt läsa NY Times och spela en Tetris :p Ungarna skriker till mig att svara (eftersom de, om de är hemma, förmodligen är mitt i en raid) och jag skriker tillbaka att det är ändå till dem. Så det slutar med att ingen svarar och alla surar :) (Och påmind av denna tråd - jag ska ta och lyssna av telefonsvararen bums). | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-07 20:09 | |
![]() | jag är kille och kan utan problem ( nåja ) prata i telefon o spela samtidigt. Dessutom kan jag faktiskt ha sex med en kvinna och samtidigt tänka på en annan :) Det senare exemplet har jag faktiskt snott från en god vän som sa så till sin fru när hon drog upp det där med att män inte kan göra två saker samtidigt. Ögonblicket efter han sagt det fick han ducka =) | |
| magre_memed | 2008-07-07 20:11 | |
![]() | gud jag har samma problem... en gång ringde dem från jobbet och sa vilka timmar jag skulle jobba.. jag lyssnade inte på vad hon sa för jag spelade betapet dagen efter visste jag inte hur dags jag skulle börja:=) så jag fick gå helt tidigt...:=)) men det störiga är att det finns vissa som ringer dolt så man kan inte låta bli och svara... vi vill spela betabet utan att telefonen ringer... | |
| majliss | 2008-07-07 20:59 | |
![]() | Klart man svarar i telefonen, tänk om det är nåt jätteviktiget? Riktiga livet måste väl gå före, eller? Kan dock bli less när folk ska prata jättelänge när man spelar typ hets :P | |
| emmylicious | 2008-07-07 22:32 | |
![]() | Jag låter ibland bli att svara i telefonen när jag spelar. Är det min bästa vän säger jag bara att jag spelar och antingen så pratar hon på och jag lyssnar inte ett skit eller så säger jag att jag ringer upp när jag spelat klart. Är det ett nummer jag inte känner igen på nummerpresentatören så skiter jag i att svara. | |
| NessaLote | 2008-07-07 22:34 | |
![]() | Högtalare på,,, Jättebra, så räcker det att man mmmmar och hmmmmar ibland :D | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-07-07 22:36 | |
![]() | Om man är en yngling as I am, kan man ju skrika åt någon annan att ta det. Om det är till en själv, kan man låtsas vara med i samtalet och säga ja, och jaså! lite då och då. ;) | |