Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 687 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tinatintin - Ej medlem längre | 2008-07-08 16:02 | |
![]() | Jag blev faktiskt nästan misstänkt för att vara terrorist eller något när jag flög till Helsingfors med jobbet ett par dagar efter 9/11 attackerna. Jag hade glömt att jag hade mitt överfallsalarm (brukar ha det med mig när jag går ut med hunden sent på kvällen) i jackfickan och upptäckte det precis i kontrollen. När de frågade om man hade något på sig som de borde få veta, tog jag upp mitt lilafärgade lilla alarm i plast och visade dem. Och eftersom jag vet hur det fungerar och låter så tyckte jag att det var bäst att varna dem för att dra loss toppen (funkar ungefär likadant som en handgranat, man rycker loss toppen) för att slippa världens gällaste pipande. Innan jag ens hann förstå vad som hände kom två biffar från ingenstans och nästan bar mig åt sidan, superbrutalt. Min chef som jag reste med stod bara och stirrade, och jag fattade inte vad som hände. Jag minns att jag kläckte ur mig att jag ser väl inte ut som nån terrorist? Jag är ju blond och svensk. Jag blev utfrågad i en halvtimme och sedan fick jag tillbaks alarmet som de hade plockat isär in i minsta del. Så här efteråt är det komiskt men just då var det ganska pinsamt och irriterande. | |
| emmylicious | 2008-07-08 16:10 | |
![]() | tsarraz, en stad i Californien. Man kan inte åka färja till Californien, det blir så väldigt dyrt. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-08 16:10 | |
![]() | "Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." | |