Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 610 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| katalias - Ej medlem längre | 2008-07-09 10:58 | |
![]() | tjejjobb, expedit i parfymeri? attraktiv, sminkad? sminkar mig aldrig känner mig väldigt attraktiv ändå | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-09 10:59 | |
![]() | Jamen var hästskötare en sommar.. det måste vara ett tjejjobb. Dock med skit under naglarna och blåmärken överallt. | |
| bitteberg | 2008-07-09 11:00 | |
![]() | *Ler* näää men man kan väl ha ett skitigt jobb ...sen tvätta sej å sminka sej å bli hur sexig som helst...fast man tidigare på dagen rensat fisk eller dynga eller vad som helst....jag kan vara med å fälla träd dra grenar... elda upp dom...då ser man ju inte så kul ut precis...men så ser ju alla ut då....när vi sen duschat å fixat oss kan vi ju se ut som om vi ska på krogen | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-09 11:01 | |
![]() | Kan man inte gå på krogen med skit under naglarna också? Varför måste man göra sig fin för att dricka öl? *förvirrad* | |
| johndeere | 2008-07-09 11:02 | |
![]() | trashone Det jag menar, skoga är ju inget speciellt tjej jobb, många tjejer jobbar ej med att meka maskiner och traktorer. Det finns med vi är få av den sorten tyvärr. Träffar du en kille, och börjar tala om för honom hur det skall göras, typ byta matarpump på traktorn , då tar han ett steg bakåt. Varför ? Känner han sig underlägsen eller ? Då är jag ej överlägsen när jag jag talar om hur det skall göras. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-07-09 11:04 | |
![]() | Jag tycker inte det är särskilt svårt att kombinera kvinnlighet och skit under naglarna. Ingen har tagit miste på mitt kön någonsin. Vill tro att det inte har så mycket med det att göra. | |
| Ballerina | 2008-07-09 11:04 | |
![]() | illirerate om man inte har smink på sig på krogen så fastnar inga players på kroken och man får bara seriösa fanskap efter sig :P | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-09 11:05 | |
![]() | johndeere: Stöter på det hela tiden, är för självständig och vetgirig. Kan inte killen acceptera att man klarar sig själv, kan saker då finns det fler fiskar i sjön. Du skall vara stolt över dig och det du kan, farsan min fostrade mig så och det är jag glad över nu. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-09 11:06 | |
![]() | Ballerina Ja just ja, tänkte inte på det. ;) | |
| johndeere | 2008-07-09 11:07 | |
![]() | trashone 10 poäng till dig | |
| bitteberg | 2008-07-09 11:09 | |
![]() | Antingen ska man måla sig och se snygg ut jämt, eller också ska man helt låta bli. Annars lämnar man ett förvirrat intryck.!!!!! så sa du ju illiterate............... ......................och jag menar att det visst går att vara dåde grovis och snygg ...fast inte på samma gång kanske...vi kvinnor kan väl inte gå å se snygg å målad ut alltjämt! vi kan slappa vi med.....så kan vi bli tipptopp *om vi vill* | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-09 11:09 | |
![]() | illiterate: Jag tror säkert att man skulle bli insläppt på krogen om man gick ut otvättad en kväll efter att ha fiskat upp idisslingsbollar ur ko- eller fårmunnar, trots att det halvsmälta materialet verkligen har en stank som sätter sig i huden (det slår det mesta). Bara man ser ut att ha "spytt men nyktrat till" torde det gå bra, för en tjej i alla fall. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-09 11:09 | |
![]() | Haha eww Budalv, erkänn du har varit med här i krokarna ;) | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-09 11:13 | |
![]() | Va, vilka krokar? Mina fingrar luktar hästbajs idag :( Det förstör kaffestunden faktiskt. Känner mig inte så okvinnlig, men doftkombon är mindre lyckad. Hur får jag bort lukten? (skickade träckprov kl 9.00, Kolla maskens plasthandskar är som väntat budget för hela slanten. att man kan tjäna pengar på resistentrisk, bah) | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-09 11:14 | |
![]() | resistens kanske | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-09 11:14 | |
![]() | Min lilla idisslingsboll, skulle jag kalla dig då, om jag var i sällskap med dig. (Se le-lous referens till Boll i annan tråd.) ;) | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-09 11:15 | |
![]() | *skickar en kärvänlig kastspya på sungazern* | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-09 11:15 | |
![]() | Landsbygden. Visst är det mysigt med häst :) När var det btw som de började med att begränsa avmaskningarna? | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-07-09 11:15 | |
![]() | Budalv, köp vinylhandskar, kan användas till mycket :) | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-09 11:17 | |
![]() | upa: Ja, jag har massor med bra handskar. Men som det spån jag är gick jag på Kolla Maskens hela kit, jag använde deras handskar eftersom jag följde manualen. Jag slutar tänka själv om jag måste följa recept och bruksanvisningar. | |