Spelrum
Giraffen11
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
4
Inloggade15
Mobilspel
Pågående19 638

Forumkategorier

Användare Inlägg  
StuntmanMike - Ej medlem längre2008-07-14 20:27
Antal inlägg: 648

Snyggt att kalla en deprimerad okänd människa för självdestruktiv och dessutom indirekt för knasig martyr, Upa. Önskar du kunde tänka på hur du uttrycker dig nån endaste gång.

Pottränad - Ej medlem längre2008-07-14 20:31
Antal inlägg: 4315

Man ska inte skratta åt sådana allvarligheter, men jag gör väl ett undantag.
Hahaha Trash, glassogram... :D

upa - Ej medlem längre2008-07-14 20:33
Antal inlägg: 2565

StuntmanMike, jag ger ett konkret tips, vad har du själv gjort?

DILLIGAFF - Ej medlem längre2008-07-14 20:33
Antal inlägg: 492

måste till en dajmstrut minst alltså.. :)

StuntmanMike - Ej medlem längre2008-07-15 14:38
Antal inlägg: 648

Det är som vanligt sättet du gör det på som stör mig, Upa. Försök leva dig in i andras situation, hade du själv velat höra det där? Finns det kanske bättre sätt att säga saker på? Antar att du inte har ett arbete där kommunikation med människor är ett återkommande inslag. Dessutom har samma sak sagts på ett hundrafalt bättre och mer empatiskt sätt i tidigare inlägg. Kom med nåt nytt.

upa - Ej medlem längre2008-07-15 15:14
Antal inlägg: 2565

Stunt, jag förstår att du stör dig på vad jag skriver. Jag har inte sett att någon annan har påpekat att TS bör göra något åt sin depression. Av den erfarenhet jag har av deprimerade människor, inklusive mig själv, klassade jag TS som den självömkande varianten. Till skillnad från dig tror jag inte på att spä på självömkandet utan en välriktad örfil ger oftast väldigt fin och önskad effekt.

Candee2008-07-15 15:33
Antal inlägg: 1256

Har varit i sitsen själv och jag uppskattade ett hejdå irl. Det är mer ärligt att säga vad man känner och tycker på ett värdigt sätt än via ett mess eller liknande.
Personen i fråga mådde väldigt dåligt och kunde inte tänka sig ett förhållande då eftersom han såg energi ur mig med sitt dåliga mående. Då kändes det så fel eftersom vi fungerade på alla plan och det här var en människa som jag verkligen brydde mig om och fortfarande kan ibland tänka på hur livet hade varit om han inte var mitt i sitt dåliga mående.

Men har du verkligen tänkt igenom saken. Mår man dåligt så kan man heller ofta inte uppskatta det som är runt omkring. Personen ifråga ångrade sig senare, tog kontakt med mig och ville försöka på nytt. Men jag hade gått vidare, träffat min sambo och vi har nu haft ett förhållande i snart 7 år. Ändå undrar man ibland hur livet skulle tett sig med den personen..

Candee2008-07-15 15:34
Antal inlägg: 1256

såg=sög..har alltid så bråttom..

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?