Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Uffetuffe | 2008-07-18 18:35 | |
![]() | mitt ex gjorde en operation och tappade det masta av känseln,,,,ville inte att man skulle ta på dem för det kändes som de skulle lossna ... KUL! Dessutom fick hon den berömda personlighetsförändringen som gjorde att hela hennes liv gick ut på dessa jävla pattar,,, | |
| dahlgren_ | 2008-07-18 18:36 | |
![]() | Teppy: Jag var på konsultationen med kirurgen idag och de där sakerna kan inte förändra deras utseende tyvärr. Jag har vägt mer och när jag började träna blev de mindre men formen förändrades inte. Enligt kirurgen handlar det om hur vävnaden sitter fast mot bröstmusklerna osv.. Inget man kan göra så mycket åt med träning. En bra BH förändrar inte heller formen när jag är utan BH, tyvärr. | |
| lsaw | 2008-07-18 18:39 | |
![]() | Vet du om en sak? Jag är man (riktigt) och jag älskar naturliga bröst utan försök till ändringar. Jag har för länge sedan arbetat på en operationsavdeling och varit med om diverse plastiker. Om bysten gör att man får ryggproblem är det ok. I övrig är jag helt övertygad om att du redan nu har en underbar byst! Som de flesta kvinnor! Vad är problemet med att man blir vuxen och de hänger lite mer? Som man blir jag inte mer upphetsad av tillrättalagda tuttar!!! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-18 18:39 | |
![]() | Teppy:" Ge mej en bröstförminskning" Så enkelt är det inte, iof om du betalar själv så är det väl bara att bestäla tid, men som i mitt fall så hade jag väldiga nackbesvär eftersom jag hade likt " dolly Parton" bröst, så jag fick det igenom via företagshälsovården.. det bästa jag nånsin har gjort! Sedan får man alltid ta konsekvenserna dvs ingen känsel i bröstvårtorna, men va gör det om 100 år? | |
| dahlgren_ | 2008-07-18 18:41 | |
![]() | Isaw: Jo, det är klart att det hänger mer med tiden men jag har aldrig haft någon ungdomlig form på dem någonsin och jag känner att jag vill ha haft det i alla fall en gång innan jag dör. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-18 18:45 | |
![]() | Ett bröstlyft gör ju heller inte att brösten ser plastiga ut. De blir ju naturliga... | |
| dahlgren_ | 2008-07-18 18:45 | |
![]() | mamman: Jo precis.. | |
| Uffetuffe | 2008-07-18 18:46 | |
![]() | sitter din självkänsla i ett par låtsasbröst,,,köp dem då...om det är det som behövs | |
| dahlgren_ | 2008-07-18 18:48 | |
![]() | Uffetuffe Nja men jag har ju klarat mig bra utan någon operation självkänslemässigt hittills, men det är någonting jag VILL göra för min egen skull. | |
| lsaw | 2008-07-18 18:51 | |
![]() | Mmm. Visst om du vill ha det så själv och leva ditt liv med en förändring, men vi finns här som inte bryr oss och som uppskattar dig för den du blivit med åren. Vi kan inte var fjortisar hur länge som helst, hur vi än försöker. Jag tror att 90 % av alla män gillar dig med "hängtuttar"??? Reaktion från er andra: | |
| Uffetuffe | 2008-07-18 18:52 | |
![]() | Se till att inte göra för stora då...visst det finns killar som gillar silicon eller saltlösning eller vad du nu ska ha...att titta på när de är på krogen,,men att vara ihop med en vill man inte. Tjejer som köper hela "bigbrother" paketet ligger väldigt lågt i rank när det gäller status bland killar. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-18 18:53 | |
![]() | Uffe: ett bröstlyft är just vad det låter. Man lyfter brösten.... Ingen förminskning eller förstoring, då heter det något annat... | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-18 18:53 | |
![]() | Uffe: ett bröstlyft är just vad det låter. Man lyfter brösten.... Ingen förminskning eller förstoring, då heter det något annat... | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-18 18:54 | |
![]() | oj, uffe fick en dubbelpost ;-) | |
| Uffetuffe | 2008-07-18 18:54 | |
![]() | Jag som har erfarenhet av det skulle i dagsläget HELT KLART välja att du behöll dina naturliga bröst | |
| Uffetuffe | 2008-07-18 18:55 | |
![]() | mamman. Hur många tror du är realister och väljer att bara lyfta brösten? Kolla på programmet Totaly makeover eller vad det heter,,,folk ser ut som monster och det första de väljer är att förstora brösten | |
| Cajsa-Stina | 2008-07-18 18:56 | |
![]() | Jag gjorde det också för min egen skull och det har jag aldrig ångrat eftersom jag, som benny, hade väldiga besvär från nacke och axlar. Det har ingenting med självkänsla att göra utan handlar om att bli av med ständig värk:) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-18 18:56 | |
![]() | Enligt vad jag har förstått av TS är det det hon vill göra, lyfta dom lite. Är det inte det vi diskuterar? | |
| Cajsa-Stina | 2008-07-18 18:57 | |
![]() | I och med att jag gjorde en förminskning blev det naturligt ett lyft. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-18 18:57 | |
![]() | Är det inte konstigt om självkänslan sitter i ett par bröst?? | |