Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 677 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-07-18 20:52 | |
![]() | nilli: jag är ju personen som du "skyr".. | |
| niala - Ej medlem längre | 2008-07-18 20:55 | |
![]() | nilli? hehe jaja beror på är du tillräckligt snygg så kanske du duger | |
| lenfre - Ej medlem längre | 2008-07-18 20:58 | |
![]() | Go fishing!!! Det finns en sida som heter Plentyoffish.com som ar ratt popular i alla fall har i England. Hur bra den sedan ar beror ju pa vilka singlar i ditt "upptagningsomrade" som upptackt sidan. Sjalv har jag gett upp och tagit bort mitt konto. Men det ar bara for att engelsmannen haller genomgaende dalig kvalitet. Har forstatt att det raggas en del pa Betapet ocksa. Lycka till!!! | |
| niala - Ej medlem längre | 2008-07-18 21:05 | |
![]() | lenfre: fint tips, men varför ska man ragga i ENGLAND? sverige är ändå inte HELT utfiskat ÄN :) | |
| DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-07-18 21:16 | |
![]() | nilli: du får nog återvända till huvudstaden om du ska ha en chans på den här godbiten. | |
| niala - Ej medlem längre | 2008-07-18 21:20 | |
![]() | äh hålla på | |
| lelleli | 2008-07-18 21:21 | |
![]() | spray | |
| kermis | 2008-07-18 22:37 | |
![]() | efter att ha testat spray några veckor ger jag upp den (också). Det verkar bara finnas sexsökare där... Eller så är de de enda som tycker jag verkar intressant. Trist i vilket fall... fler tips tas emot här också! :) | |
| MissT | 2008-07-18 22:39 | |
![]() | Träffade min sambo på spraydate tycker det var en skitbra sida. Jag provade vilda webben, mötesplatsen, singelty och match men tyckte dom var skitdåliga... Jag tycker dejting via nätet var klockrent. Hade inte provat innan och dejtade en del killar innan jag träffade rätt men det var super! | |
| MissT | 2008-07-18 22:40 | |
![]() | Glömde också säga, de sidor som är gratis drar ofta till sig fler "lycksökare" som snarare söker kn*llkontakt än kärlek. Jag köpte till delux på SD för att kunna se fler bilder etc. Det var ändå billigt. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-18 22:42 | |
![]() | Nu förstår jag ingenting? Läste just att det raggas på beta? | |
| Zampano | 2008-07-18 22:48 | |
![]() | det låter heeeelt befängt! ;) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-18 22:49 | |
![]() | Ja man lär ju vara bra desperat om man flirtar på Beta. Ska man ha kvalité finns det agenturer som förmedlar kontakter på bättre sätt. Man betalar bara 100 000 dollar så hittar de den rätte/a. | |
| Zampano | 2008-07-18 22:52 | |
![]() | illiterate, a bargain... | |
| lenfre - Ej medlem längre | 2008-07-19 00:54 | |
![]() | Plentyoffish.com som jag namnde i ett tidigare inlagg ar inte en specifik engelsk sida utan oppen for anvandare fran hela varlden. Den ar som sagt gratis och har du tur har fler singlar i ditt naromrade upptackt den och lagt upp profiler. Kolla! Och Niala: Det finns INGEN anledning till att ragga i England om det ar sa att man bor i Sverige. Men nu ar det har jag valt att sla ner bopalarna (under mina basta ar!!!) sa jag har inte sa mycket till val =) | |
| Caligatia | 2008-07-19 01:00 | |
![]() | Någon sade att det kändes "lite desperat" att söka via internet, men det vet jag inte riktigt om jag vill kalla det. Är man då desperat om man handlar vissa varor via internet och liknande? Snarare handlar det väl om att det finns ett större utbud och att det är relativt lätt att få en överblick över många alternativ samtidigt. | |
| Henry Fool - Ej medlem längre | 2008-07-19 01:43 | |
![]() | Ja, sig vilket forum det inte raggas på! Håller med om att det inte finns några dåliga platser i sig, vem av er nu som sa det, där imot timeing är väl bra viktigt. Det är väl bara anmäla sig på alla dejtingforum som helst, match.com är ganska populär efter det jag förstår. Men det beror väl på vad du är ute efter, seriöst eller one night stand? Finns ju sidor för allt nu mera, och jag vet inte om jag tycker att krogen är ett så dåligt ställe heller, man behöver ju inte välja ut det fullaste! Om man har ett par grogar inanför västen så brukar folk bli lite pratglada och det är ju postivt enligt mig, sedan finns det ju inga gränser för vad man kan hitta på, bussköer,arbetsplatser,bi blotek you name it. | |
| weathergirl | 2008-12-30 01:24 | |
![]() | Jag är oerhört less på spraydate efter en massa mails från 18 åringar och desperata män som vill ha lite roligt, tur det fanns lite tips här på Beta ska kolla happypancake inför 2009 :) | |
| 850710 | 2008-12-30 02:02 | |
![]() | så söt som du är så räcker det med att ställa dig på torget innan någon kommer fram o pratar med dig | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-30 03:31 | |
![]() | krogen?:) | |