Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 502 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-22 17:56 | |
![]() | www.washingtonpost.c...01 342.html | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-22 18:00 | |
![]() | "In two weeks, he will receive a $300 check from one of the online marketing companies that pays him for his services." Damn society. ^^ | |
| 1335991 | 2008-07-22 18:50 | |
![]() | För ca 6 veckor sedan, har det hänt att jag har fått en länk skickad på natten. Jag fick bla av ena min msnkompis en konstig länk mitt i natten, nu visste jag att hon var på semester och ej hade ngn dator,så jag öppnade aldrig länken, och jag är som jag är,har inställningen på msn där allt som skrivs sparas, när hon kom hem från semestern så frågade jag henne om hon hade skickat länken,och hon sade nej. Två veckor senare kom samma länk,mitt i natten, skickat från samma kompis,nu började jag misstänka att hennes msn kapades då hon var offline. Nästa gång hon var online,frågade jag igen,men näää, hon hade inte varit online då, så jag tipsade henne om att byta lösenord, och efter det har inga konstiga länkar skickats från hennes msn till min. Så ngt skumt var det. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-22 19:30 | |
![]() | Det har nog inte med lösenordet att göra, dock. Hon har nog tagit emot/laddat ner något bajs, som sedan letar sig vidare uti världen genom henne. Fast sådana autosändningar kanske kräver att det känner till lösenordet? Låter skumt att det skulle, tycker jag. Någon som vet hur det funkar? | |
| Pluttisen | 2008-07-22 19:43 | |
![]() | Fick nån okänd som la till mej för nån månad sen... Jag frågade vem hon var å det visade sej att jag pratat med hennes pojkvän för evigheter sen... Jag kom knappt ihåg honom... HAr inte pratat med henne något sen dess... Hon hade tydligen hittat min adress på hans msn å så fick hon väl lov å kolla om han var otrogen eller nåt kanske...*L* | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-22 19:44 | |
![]() | En bra regel är nog att inte adda personer som inte är säker på vem det är. Sen finns det självreproducerande virus som skickar ibäg msn-meddelande utan att man själv ber om det. det senaste jag fick var så sofistikerat att det i dialogrutan först stod: XXXX skriver: öppna den här länken och sedan XXXX skriver www.myskolänk.urk | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-22 19:46 | |
![]() | hmm,... nån har visst "kapat" mitt meddelande också men ni förstår säkert vad jag menar... :) | |
| _abc_ | 2008-07-23 04:13 | |
![]() | Vad är mest "creepy", okänd addning på msn eller på facebook? För övrigt blir jag livrädd för virus om jag får konstiga länkar och om någon okänd skulle försöka adda mig på msn skulle jag genast vara rädd för att få en trojan i datorn av personen i fråga. Addar med andra ord aldrig okända. | |
| vindsus86 | 2008-07-23 04:16 | |
![]() | något jag tyckte var lite creepy var att någon främmande människa började maila ett ex till mig och fråga saker om mig. sedan mailade någon till mig från samma ex namn (men inte hans mailadress utan någon nyskapad) och frågade saker om bilder på mig på scrabbleförbundets sida | |
| _abc_ | 2008-07-23 04:18 | |
![]() | scrabble-stalkers? Varför är jag inte förvånad. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-07-23 11:25 | |
![]() | Jag addar aldrig när de rutorna poppar upp! Öppnar heller inte mail jag inte är helt säker på att jag vet vad det är. Det rasar ju in okristligt mycket skit på mailen varje dag. | |
| Ajdan | 2008-07-23 12:40 | |
![]() | Varför godkänna när man inte vet vem det är. Jag addar bara när jag vet vem det är (typ att man kommit överens om det innan och således har/vet mejladressen). Så tycker jag! | |
| rispåse | 2008-07-23 12:59 | |
![]() | Jag har oxå blivit addad av folk jag inte känner. Bara att ignorera! | |
| engrymstek | 2008-07-23 13:29 | |
![]() | whatismyipaddress.com verkar då inte fungera så bra, den pekade ut mig helt fel. ok, rätt land, men 15 mil ifrån är väl inte särskilt bra? | |
| Suds McDuff | 2008-07-23 13:30 | |
![]() | Jag har faktiskt aldrig blivit addad av nån jag inte känner. Men det beror nog på att jag är rätt så selektiv med att dela ut min msn. Eller det är inte så ofta nån vill ha den, kanske jag ska säga hahaa | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-23 14:20 | |
![]() | Lika bra hålla sig till sanning, även om den inte är lika fancy? ;) | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-23 14:20 | |
![]() | sanningen* | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-27 16:06 | |
![]() | När man talar om trollen... :P Nån främling lade till mig idag. Jag accepterade för skojs skull. Några minuter senare hade jag av någon anledning fått mail från Postmaster@hotmail.com angående "reset password" (som jag inte efterfrågat) skumt sammanträffande. Så här gick sen konversationen med den mystiska främlingen: i säger (15:48): hello, who are you? (10 minuters paus) K säger (15:53): hey, A/S/L? i säger (15:53): hey, ***** how about you? (2 minuters paus) K säger (15:57): hey whats up babe, U got a webcam? finally someone adds me, I am soo fuckin horny today for some reason lol i säger (16:01): lol sorry K säger (16:05): listen hun, I am just about to start my webcam show with jen, come chat me there in my chat room? We can cyber, I will get naked if u do..lol! *block* | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-27 17:42 | |
![]() | (skyller mina felaktiga tidsuppskattningar på en defekt fluxkondensator till följd av värmen.) | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-07-28 12:35 | |
![]() | En sak förstår inte jag... Förra veckan fick jag en förfrågan om MSN från okänd. Skulle maila tillbaka o kolla vem personen va, fick tillbaka att adressen inte fanns från Postmaster. Nu får jag ett mail från en annan helt okänd person... Jag har inte använt min senaste hotmail på nätet annat än möjligen maila till polare - just för att slippa få in folk jag inte önskar. Hur får dom tag på min adress? Irriterande värre! | |