Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 602 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-25 15:50 | |
![]() | Har alla en? Shit var är isf min? Skulle inte förvåna mig om den/det dissade mig redan som nyfödd. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-25 15:51 | |
![]() | trash: det e DU som ÄR vätten :P | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-25 15:52 | |
![]() | Åh.. inte undra på att folk klagar då :( | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-25 15:54 | |
![]() | trash: sant, gå o lägg dig i korgen nu.. ;) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-25 15:55 | |
![]() | Skall försöka dränka mig med vattenslangen ist. | |
| Teppy | 2008-07-25 15:55 | |
![]() | mollgan | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-25 15:56 | |
![]() | trash: använd vatten istället för slang..lättare om man vill dränka sig.. själv ska jag ut o dränka sorger i gravöl :P | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-25 15:59 | |
![]() | Jag skall poppa mousserat vin och deppa. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:02 | |
![]() | O jag ska parta o Teppya | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:03 | |
![]() | Jag e en vätte och Beatrice brukar säga hur jag ska bete mig och varnar mig för troll.... | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:04 | |
![]() | inte fula gubbar då? ;) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:05 | |
![]() | jo, men då brukar det vara försent ;) hon e lite opålitlig den där.... | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:06 | |
![]() | jaha, som vanligt då..gör som jag..sparka ut vätten.. sätt in en vätta ;) | |
| Entragian - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:22 | |
![]() | Och hur kom då de vakande vättarn till kanske ngn undrar? Jo eftersom vi alla vet att allt inte är så lätt först gången man gör ngt, så vet vi hur gud hade det. Det blev nämligen ett par vättar vid första försöket! Snacka om att han blev snopen när de inte alls var en avbild av honom! Nåja, när äpplet var uppätet och Adam och Eva skulle börja befolka jorden (alla vet hur man gör ?), så smygtittade givetvis vättarna på akten och ville vara med eftersom det såg trevligt ut. De åt ett päron och blev osynliga och fick förmågan att förvandla sig till luft närhelst de fick lust till det. Som luft hade de lätt för att krypa in i diverse öppningar på Adam och Eva. Efter det så har det blivit en vätte varje också varje gång det blir ett barn! Så enkelt är det! | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:23 | |
![]() | så levde de lyckliga i alla sina dagar, så va sagan all... happy end | |
| DennisPlz | 2008-07-25 16:29 | |
![]() | Entragian: Tack för att du hjälper till att upplysa den skeptiska massan. Fler behövs i kampen mot den onda vetenskapen, där allt ska vara "mätbart" och "existera". Bah! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:32 | |
![]() | Räknas morsan? | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:34 | |
![]() | Huruvida vi alla har en vätte låter jag vara osagt. Tomtar på loftet verkar mer frekvent :) | |
| JennyB | 2008-07-25 16:39 | |
![]() | Min förre vätte sniffade lim och var inte det minsta tillförlitlig. Jag lämna in honom på kemtvätten och struntade högaktningsfullt att hämta ut faanskapet. Min nuvarande flyttade in häromdagen... Han påstår att han legat lite lågt de senaste 12 åren efter att ha varit rådgivare till Inez Usman. Jag känner redan nu att jag kommer ha svårt att bygga en förtroendefull relation till den här också... Någon annan med samma otur? Tips? Råd? | |
| DennisPlz | 2008-07-25 16:45 | |
![]() | JennyB: Ibland har man otur, men det är ingen anledning att ge upp, tvärtom. Det finns många trofasta, snälla och hjälpsamma vättar där ute som inget hellre vill än ha en person att pyssla om. Om din nuvarande vätte har svårt att inge förtroende, så rekommenderar jag ljusblå och beige vättekristaller. Lägg dem på ett öppen bordsyta i ett stjärnmönster och invänta effekt. Om det är en envis vätte så kan ibland svarta kristaller användas också, men helst inte då de är mycket kraftiga och kan göra dem sjuka i värsta fall. Lycka till, och berätta hur det gick! | |