Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 602 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-26 03:08 | |
![]() | beklagar än en gng sorgen, men saker i denna tråd av vissa gör att jag drar... take care CQ | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-26 03:10 | |
![]() | gubbi: du kan iaf skriva ett inlägg om hur många du raderat så alla ser det... Stasi-takter | |
| CrazyQ | 2008-07-26 03:10 | |
![]() | elPatron: Som jag tidigare skrev, så handlade inte det här i första hand om själva begravningen, eller min sorg. Utan om hur vi människor är så snabba på att döma en annan människa pga. av bakgrund. Jag ville liksom "lära er andra", att glöm inte bort att det finns en månniska bakom varje fasad, någon du inte känner. Ge honom/henne en chans, så kanske du också får en vän på köpet! Precis som vi! | |
| gubbi | 2008-07-26 03:12 | |
![]() | Ja, jag har nog raderat minst 10 inlägg eftersom dessa inte hade det minsta med tråden att göra. Antingen var de rent trams eller så bestod de av personliga påhopp. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-26 03:13 | |
![]() | Och om man inte orkar de alla en chans, är man ond då? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-26 03:16 | |
![]() | ge* *går och lägger sig och hoppas att inte alla har solsting imorgon me* | |
| CrazyQ | 2008-07-26 03:18 | |
![]() | Tack Stormfrun! Nu ska jag också natta! Glöm inte bort att det finns människor omkring er som behöver bli sedda för dem de är! Var inte så snabba på att döma! | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-07-26 03:18 | |
![]() | Uteliggare finner jag bland de intressanta folket i samhället, de har alltid något att berätta, många historier som går att lyssna på i timmar non stop, de har varit med om att inte ha tak över huvudet och ett mål för dagen och ett Sverige som svek dem. | |
| Stina | 2008-07-26 06:25 | |
![]() | Tack för din fina berättelse CrazyQ, jag förstår din saknad och sorg av din hunds daghusse. | |
| zmiley | 2008-07-26 10:25 | |
![]() | Vicken tur att jag hann gå o lägga mig innan ovanstående incident. Blir småförbannad av att läsa det i efterhand. CrazyQ skriver ett långt inlägg med flera olika tankar: hur vackert det är när någon får en ny chans, hur privilegierad man är som får komma en så speciell och ovanlig människa nära, hur ont det gör när den människan rycks bort, hur den människan påverkar en in i det sista genom sin yttersta önskan, och slutligen hur bra en sång passsar in på den och säkert många andra speciella människor. Och så kommer det nötter och sparkar sönder allt det fina i hennes inlägg. Tycker gubbi var snäll i sitt gallrande! CrazyQ jag hoppas du har en bild på honom tillsammans med hunden som du kan ta fram och sätta en flottig tumme på då och då medan du lyssnar på Totta. Hade jag läst detta i natt hade det gått åt mycket snorpapper. | |
| Mouche - Administratör | 2008-07-26 10:32 | |
![]() | Jag vill tacka CrazyQ för ett mycket fint inlägg. Det gav mig verkligen en rejäl tankeställare. Mouche | |
| E-B - Ej medlem längre | 2008-07-26 10:44 | |
![]() | kramar om CrazyQ,, det verkar ha varit en speciell vänkap och en speciell dag Kram E-B | |
| CrazyQ | 2008-07-26 11:08 | |
![]() | Tack för alla fina inlägg! :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-26 12:36 | |
![]() | "Och så kommer det nötter och sparkar sönder allt det fina i hennes inlägg. Tycker gubbi var snäll i sitt gallrande!" Tack, jag trashade inget om TS inlägg, förstod inte tråden först bara då den är oklar. Hon förklarade sen och allt är väl frid o fröjd. | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-07-26 12:41 | |
![]() | Tack CrazyQ för att du delar med dig, hade läst ungefär till sista raderna i ditt inledande inlägg då ett par tårar började trilla! Dels för att det är trist att din vän ryckts bort förstås och jag känner med dig, och de flesta har nog varit med om en sorg och kan känna igen sig. Dels kan jag inte annat än hålla med dig om att vi ibland ser förbi att alla människor har sitt värde, och jag brukar inte se något annat än en medmänniska i den jag möter; en person med känslor och drömmar och möjligheter att ta vara på, oavsett om personen lever på gatan, eller har ett mer ordnat liv. Det tycker jag var den viktigaste poängen i det du skrev och det är beklagligt att den gick några förbi :/ Kram! | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-07-26 12:55 | |
![]() | Ett PS, en av mina texter som jag skrivit handlar om en sådan människa som man lätt bara går förbi och inte vill se men som berörde mig något otroligt =) tror att jag kanske ska skriva ner den på dator och dela med mig i forumet, troligen inte idag, har en del att göra, men möjligen om någon dag, måste renskriva! | |
| iothal - Ej medlem längre | 2008-07-26 13:03 | |
![]() | Tack CrazyQ för en fin hyllningstext över ett människoliv! | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-07-26 13:14 | |
![]() | Varför INTE skriva om såna här "personliga saker" i ett forum där massor av trådar handlar om just personliga saker? Vi hittar här trådar om hur man ska raka sig, ställningar, storlekar, utseende mm mm som är väldigt personligt, men det är tydligen inte ok att diskutera annat än ytliga "personliga saker"?. Det enda jag kan tycka är att den kanske skulle ha legat under seriöst, om inte annat så för att hålla borta alla ytliga människor. Tack CrazyQ för att du ville dela med dig. Fler såna som dig så kanske världen skulle bli en bättre plats att leva i. | |
| barbi | 2008-07-26 13:25 | |
![]() | *kramar om* Så fint! Hoppas dom som hela tiden förstör i trådarna blir avstängda nån gång är inte kul längre när de är samma hela tiden suck | |
| Vimla - Ej medlem längre | 2008-07-26 13:41 | |
![]() | En ros till en medmänniska..Tack... Fortsätt som Du börjat.... CrazyQ | |