Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 620 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-27 19:02 | |
![]() | Sen så är att pussa en hund rätt dumt. Det signalerar att du är underlägsen hunden. Att ist komma hem från jobbet och hunden vill slicka din mun är just för att visa tillgivenhet/underlägsenh et. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-27 19:02 | |
![]() | abc: haha | |
| Felixy | 2008-07-27 19:08 | |
![]() | Att vovven får slicka mig i nyllet kan den glömma, men vill den hämta tidningen så kan jag bjuda på det! ;) | |
| magyarisch | 2008-07-27 19:22 | |
![]() | Något jag anser är värre är katter, de går lösa, förstör andras rabatter, skiter i sandlådorna och ägarna struntar i det. Vissa hundägaren har sina hundar som att få en status på sig. Vilket är fel, jag tar själv hand om en westie och en amstaff/pitbull och jag skulle aldrig få för mi att släppa dom lösa även om jag vet att de lyssnar hur bra som helst. Det finns människor som är hundrädda och det respekterar jag, och jag plockar upp efter att de har skitit. trashbone: Då får jag se mig underlägsen, pitbull/amstaff hunden älskar att pussas, och jag pussas tillbaka jag med, men till övriga sättet så har jag en nedrans pli över honom, om han gör något han inte får så blir det eld i gatan. Han vet vad som är rätt och vad som är fel. Men ändå så ser han mig som ledaren trots att han får pussa mig på munnen. | |
| magyarisch | 2008-07-27 19:25 | |
![]() | kockelikocke: Ska vi utrota de övriga djuren också? Det är inte bara hundar som sprider sjukdomar, även katter, sköldpaddor, björnar, älgar, möss, rådjur m.fl sprider sjukdomar. Så ditt förslag kan man redan kasta i sjön. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-27 19:26 | |
![]() | Människor sprider sjukdomare..... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-27 19:27 | |
![]() | Typ de förbannade igelkottarna som sprider loppor :( | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-07-27 19:27 | |
![]() | för att ha nån som fyller ut kopplet? | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-27 19:28 | |
![]() | Tycker det är härligt kocke att du har nåt att få ut dina aggressioner på. Tänk bara om inte vi hundägare med byrackor fanns - vad skulle du då behöva irritera dig över??!?! Rattfyllon, kedjerökare, pensionärer med för tok för mycket mynt eller varför inte A-lagare med kort stubin? | |
| annika2 | 2008-07-27 19:29 | |
![]() | Läste att hundarnas saliv är så stark att de allra flesta bakterier dör. Det är därför hundar kan äta allt äckligt de hittar utan att bli sjuka. Och därför blir man själv inte heller sjuk när hunden slickar en i ansiktet efter att ha ätit t.ex. hästskit. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-27 19:29 | |
![]() | *nynnar på Life Is a Sexually Transmitted Desease* | |
| Piaree | 2008-07-27 20:43 | |
![]() | kock: För att du ska kunna ställa en dum fråga i ett forum på betapet. | |
| Piaree | 2008-07-27 20:46 | |
![]() | Stilig_karl skrev:Har ingen vidare åsikt om hundar som djurgrupp. De flesta hundar är ju så dumma att de låter sig styras av människan iaf. Det är därför jag gillar dem. Känns bra att någon blir glad av lite dåliga riktlinjer från mig. Sedan är de ju tämligen snuskiga och äckliga. Ännu ett bevis på att det är människorna det är fel på & inte hundarna. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-27 20:48 | |
![]() | Nackdelen med jämställdhet är att till och med männen har blivit kärringar. Jag ställer mig bakom Huxleys förslag om två världar. Alla larvpottor som är rädda för saliv kan bo i den nya världen och så kan vi ha en äldre värld bestående av gräs och lera där vi som är fritt uppfostrade kan få leva sida vid sida med djuren och framförallt slippa veta av medelklassneuroser (heter djuruppfostran i folkmun). Eventuella ajabaja! och fy!:n kommer dränkas i våra primatskrik. | |
| Piaree | 2008-07-27 20:54 | |
![]() | Så vitt jag vet nosar hundar på andras revir, inte slickar, men kock är ju uppenbarligen inte hundägare & kan ju inte veta det. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 21:01 | |
![]() | Piaree: Vet inte om du menade mig eller det jag menade med att hundar agerar till stor del efter deras ägare... men du förstod säkert rätt :) *Klappar hunden* | |
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2008-07-27 21:08 | |
![]() | Har växt upp med hund.. Men att låta hunden slicka i ansiktet är lite äckligt kan jag tycka. De flesta som har/haft hund vet väl var de har slickat runt innan? De tvättar sin snopp/snippa och biter av en bajsklump som fastnat där bak. Vi hade en terrrier som tyckte om att rulla sig i skit. Speciellt älg. | |
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2008-07-27 21:12 | |
![]() | Men trots det tycker jag hundar är härliga. Men jag tycker löspringade utekatter är ett värre problem. De springer in på på andras tomter och altaner o pinkar på möbler. En hund är oftast kopplad medans en katt är lös och fri utan att nån håller koll på dem. Kattpiss på utemöbler = köra skiten till återbruket. | |
| le-lou | 2008-07-27 21:15 | |
![]() | jag tycker också att det är äckligt att ha en hund slickandes i ansiktet , framförallt på munnen :/. Visst händer det att man inte hinner få bort ansiktet, men som en del hundägare gör, och böjer sig fram frivilligt --- urk. | |
| CHL | 2008-07-27 21:36 | |
![]() | ja, vi människor verkar ju också besöka en del äckliga ställen med våra munnar- fy fan för att låta en människa pussa mig. Vem vet vart den munnen varit kvällen innan? blä | |