Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 20 |
Mobilspel
| Pågående | 19 623 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-07-30 15:54 | |
![]() | Tjaa, fast smärtan kommer inte direkt från lugnvävnaden, så har jag förstått. Man kan ha både lungcancer och lunginflammation, utan att känna direkt smärta från lungan. Men jag kanske har fel : ) rätta mig gärna. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-07-30 15:54 | |
![]() | En pung i nacken vore inte dumt. Då kan man klia sig på två ställen samtidigt, dessutom har man liksom inbygt nackstöd. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-30 15:55 | |
![]() | Människokroppens konstiga konstruktion är ett bevis på att evolutionen inte är särskilt klyftig. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-30 15:56 | |
![]() | Har inte Anders och Måns tagit upp ämnet någon gång? Det var kul. | |
| zmiley | 2008-07-30 15:56 | |
![]() | Fast då blottar man ju den känsliga lilla påsen varje gång man druckit för mycket dude. Dessutom skulle ett nackskott kunna få fatala konsekvenser. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-07-30 15:58 | |
![]() | Så sant, kanske tänkte jag med lillhjärnan och tänkte på bekvämlighet snarare än säkerhet...? Inbyggd pung skulle ju vara idealiskt kanske. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-30 15:59 | |
![]() | "yep,they keep you awak so they can ask you questions. the brain has no pain or pressur receptors. its interesting cuz they can gently press on a part of your brain and something cool can ahppen, like you'll have a flashback of a distant memory,or see a certain color and things like that." :D Man borde ha pungen pungen bakom skallbenet, så skulle det mer bokstavligt kännas i hela kroppen när man är på g, så att säga. | |
| zmiley | 2008-07-30 15:59 | |
![]() | Inbyggd i vad då? knät? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-30 16:00 | |
![]() | Vet ni varför pungen hänger utanför kroppen då? Jo det ska jag tala om för er små barn! Det beror på att spermieproduktionen kräver en temperatur på c:a 31 grader, så om testiklarna är för nära kroppen, blir det för varmt. Därför har man en anordning som kan höja upp och sänka ner dem beroende på hur kallt det är i omgivningen. Nästa gång du badar i havet kan du då reflektera över att testiklarna blir kalla, varpå de kryper lite närmare den varma gosiga kroppen. Likaledes försöker de avlägsna sig från kroppen om det är för varmt. Har du på dig för tajta byxor eller kalsonger går inte detta, och du blir därför infertil. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-30 16:01 | |
![]() | I begynnelsen är flick- och pojkfoster ganska lika. Pojkens könsorgan växer ut och hans könskörtlar, testiklarna, ligger inbäddade i buken. Under sista fosterveckorna vandrar testiklarna ner i pungen och fäster sig där. Det är för att spermierna mår dåligt i en temperatur av 37 graderC och däröver. De ska utvecklas i sin påse lite utanför kroppen, där det är svalare. Feber och bastubad försämrar spermierna men lugn, grabbar, det bildas nya! | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-30 16:01 | |
![]() | Pungkulorna sitter som dom gör för att spermierna trivs bäst vid en temperatur något lägre 37 grader celius, tror jag att jag läst nån gång. Att det är så kan ju i o f s ses som ett snedsteg i evolutionen. men tajta jeans är inte bra för kvaliten på spermierna, tänk på det ni som ännu inte gjort ert för att säkerställa artens fortlevnad. :) Huvudvärken är väl ingen värk i sej utan en signal om att kroppen fått för mycket eller för lite av nånting, sömn, vätska m m | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-07-30 16:01 | |
![]() | zmiley, nu är jag inte världsmästare på anatomi, men jag kan tänka mig att den låg antingen bakom skallbenet som nattravn föreslår (där finns säkert gott om plats) eller bakom något inre organ, typ levern kanske? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-30 16:02 | |
![]() | Ni kanske undrar varför jag skrev pungen två gånger. Det är för jag är ganska pryd, och passar på att häva ur mig en massa extra onödigt när jag ändå var tvungen minst en gång. NU skrev jag det iofs i onödan. :( | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-07-30 16:02 | |
![]() | Om pungen satt innanför skallbenet, var skulle självaste herr snorre sitta då? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-30 16:03 | |
![]() | Ett nackskott får nog fatala konsekvenser hur som :P | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-30 16:04 | |
![]() | Nephelia: På nuvarande stället så klart. ;D Eller på huvudet! Lucky me, I just turned unicorn! *rosa hest i lyxförpackning* | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-30 16:05 | |
![]() | Det skulle ge oralsexet en praktiskt betydelse, Nephalia.... | |
| zmiley | 2008-07-30 16:05 | |
![]() | Bra fråga Nephelia. Å andra sidan har jag alltid undrat vad näsan ska va bra för. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-07-30 16:06 | |
![]() | mommesfrites! Tack, ibland behövs djävulens advokat. Och jag tror att din kvinliga list tar oss ett steg framåt. Jag tänkte direkt "herrejävlar, tänk om jag blir skjuten i nacken och pungen sitter där - då är det kört!!!" Sanningen är nog mer som du säger, att det är nog ganska dödligt med ett nackskott, oavsett pungens placering. Nephelia - detta skulle uppenbarligen leda till pungen och penisens separation. Det är en ny tanke, jag vet, men lek med den! | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-07-30 16:07 | |
![]() | hahhahah : ) okej, jag inser att jag kommer att få skratta mer när jag kommer tillbaka senare för att kika in i den här tråden.. nu kallar plikten tyvärr.. | |