Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 649 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-31 13:57 | |
![]() | Jag har pratat med folk, där fadern i familjen har glömt någon familjemedlem på en rastplats och såna som har glömt att hämta barnen på dagis eller fritidsaktivitet. Det brukar ge jobb åt familjeterapeuterna. | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-07-31 14:02 | |
![]() | Hmmm jag glömde min då 6 åriga dotter på en parkering i Blekinge hon är 21 nu men har iaf inga men av den händelsen :) Vi var två bilar och stannade på en rastplats och hon hade åkt i den andra bilen...vi var en hel del folk och så åkte vi iväg men jag fick onda aningar efter bara en liten bit så jag vände (man hade inga mobiltelefoner då iaf inte i den utsträckningen som nu)... Där stod hon dens tackars flickan alldeles ensam... Mammor känner nog på sig en hel del........... | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-07-31 14:03 | |
![]() | ps...det behövdes ingen teraput :) ds... | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-07-31 14:03 | |
![]() | Föressten Kaparen....för säkerhets skull kolla upp om papprena blev inlämnade *S* | |
| TarrasFolke - Ej medlem längre | 2008-07-31 14:08 | |
![]() | Liten flicka ensam kvar mammman stannar med rumpan bar | |
| SweetieseN | 2008-07-31 14:14 | |
![]() | LoL @ Tarras | |
| Piaree | 2008-07-31 14:14 | |
![]() | Jag brukar konstant påminna mina föräldrar att jag fick sova på en handduk på golvet när vi semstrade i London när jag var liten. Alltid lika kul att ge dåligt samvete =) Nu skrattar vi mest åt det. | |
| TarrasFolke - Ej medlem längre | 2008-07-31 14:24 | |
![]() | inuti min hjässa finns inget kvar av någon skilsmässa | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-07-31 14:25 | |
![]() | nä nä inte med rumpan bar...jag lovar..... | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-31 14:34 | |
![]() | Eva! 'hahahaha! Gissa om jag kommer "låna dig" varje gång jag glömmer nåt halvviktigt. Som vilken unges tur det är att gå till tandläkarn - japp, jag kom dit med fel son en gång. Nästa gång nåt sånt händer mig ska jag säga; "jajaja, men jag vet en kvinna som glömde bort att hon behövde skilja sig." ;) | |
| bluebite | 2008-07-31 15:10 | |
![]() | När syrran var nyfödd, första gången hon var med på stan, glömde mamma och pappa henne på Posten. Gissa vem som fick gå och hämta henne? :) hon sov gott i liggvagnen och hade inte märkt av att vi gått vidare. Fast vi kom bara ca 50 m innan mamma insåg att någon saknades :) | |
| little_loca | 2008-07-31 15:18 | |
![]() | Det är skamligt hur folk beter sig. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-31 15:24 | |
![]() | Äldste sonen spelade fotbolls match 7 mil bort , jag o de andra barnen var med o kollade. När vi kom hem märkte jag att yngste sonen, 6 år, inte var med i bilen..... | |
| lsaw | 2008-07-31 15:29 | |
![]() | Har du prövat med Aricept, Exelon, Prometax, Reminyl, Brenoxal efter att du hos din familjeläkare begärt en MMT etc??? Kanske räcker det med Ginko eller en daglig dos med Ginseng? Det är ju bra att du själv skyller på minnet, men för att glömma sådana saker måste man nog fråga sig om det är som det inte är dags att få ett namn på sina minnessvårigheter och ett förslag på ev behandling. :) | |
| TarrasFolke - Ej medlem längre | 2008-07-31 15:30 | |
![]() | jag är borta och hittar inte hem jag har kommit till korta och måsta vara hemma fem | |
| kockelikocke | 2008-07-31 15:53 | |
![]() | Hallå! BIGAMI!!! Är de tillåtet i Sverige eller???? :-) /Kocken | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-07-31 15:55 | |
![]() | Jag tror helt enkelt att jag alltid har för mkt att göra...det har lliksom blivit en vana att va splittrad....å virrig framför allt...... Jag har klagaat hos min läkare men hon säger att jag ska varva ner ...då undrade jag hur då ??? Med en stor familj.....hästar....en drös reptiler som alla skaskötas om med omsorg...å en alla möten hit o dit och di verse uppdrag här o där... | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-07-31 15:55 | |
![]() | Bigami ??? jag är bara gift med en iaf :) | |
| kockelikocke | 2008-07-31 15:59 | |
![]() | okej.... Men så slarvig får man inte vara, de är ju som att glömma bort att gå upp när man sovit typ, de är så fundamentalt enkelt och helt obegripligt att man kan glömma någe dylikt men men de hände ju! /kocken | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-31 16:01 | |
![]() | Nu tycker jag väl i o för sig inte att Eva kan bara hela skulden för att inte skilsmässan blev ordentligt avklarad. Maken i fråga är väl också kapabel att skilja sig. | |