Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 649 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-01 19:43 | |
![]() | Och nu kom du på vad du EGENTLIGEN skulle ha länkat till. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-01 19:43 | |
![]() | Relaterat har jag på sistone sett en stor mängd Betapetanvändare som lider av Fregoli Delusion. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-08-01 19:43 | |
![]() | har aldrig och KOMMER aldrig betala licens för svensk skit-TV.. Därför finns det "titthål" att använda för att se vem som ringer på. Skulle inte falla mig in att öppna dörren för en okänd människa. Rabiata telepejlare inkluderas oxo i världens sämsta skitjobb. Ett skräckexempel på Sveriges idiotregler: Jag tror det var Netto-kedjan som hade X antal TV til salu i sina butiker. De låg i kartong, ouppackade. Tror ni fan inte de blev tvungna att ha TV-licens då! Jodå, i Sverige funkar det så. Löjligt. Hade utbudet i SVT varit ngt att ha så kanske man skulle fundera på det, men för mig kan de lika gärna fimpa SVT:s kanaler. Det finns så många bra andra att titta på. Sådeså | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-01 19:50 | |
![]() | Själv tycker jag att svt står för kanske 50% av det som är sevärt på TV. Men jag skulle aldrig få för mig att använda 10^10^10^10 procent av min inkomst på att betala licens. | |
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2008-08-01 20:11 | |
![]() | Tv-licensen för Public servicekanaler borde vara skattefinansierad så att alla myndiga är med o betalar och då skulle den avgiften säkert minska. De flesta har ju möjligheter att se på teve idag. "Licens" låter så fel o omodernt idag 2008. Licens låter som att jag måste ha "körkort" för att sätta teven på "ON" | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-08-01 20:13 | |
![]() | Snart måste ha licens om du vill köpa licens för ngt. Sverige i ett nötskal. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-08-01 20:15 | |
![]() | _abc_, är det fel på dig? Nu blev jag glad :) | |
| Minta | 2008-08-01 20:17 | |
![]() | Licens för att köpa licens, Sverige?? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-01 20:19 | |
![]() | Min systerson är lite kriminell (har många systersöner, så ingen vet vem du är Nisse) för han sa till kontrollanten att han var med i en religiös sekt, som förbjöd tv-innehav men han hade faktiskt två tevear. Men visst blir man pejlad och får en räkning ändå? Eller är det bara jag som är så dum och pröjsar i onödan? | |
| Minta | 2008-08-01 20:20 | |
![]() | Varför är somliga så känsliga när det gäller att betala en sk^^en TV-avgift, men inte de övriga kanalerna som är mycket dyrare? Bättre att göra som comhem, skicka en räkning på 400 i månaden annars stängs abonnemanget av. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-01 20:21 | |
![]() | Vill man inte bli pejlad kan man ju alltid klä in sin TV i en faradaybur. Hoppas jag inte skrev något olagligt nu. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-08-01 20:22 | |
![]() | Man kan aldrig få en räkning om dom inte SETT att du har TV... | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-01 20:23 | |
![]() | Räkningar skickar dom ju på chans. Därmed inte sagt att man behöver betala dem. Jag gör det inte. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-08-01 20:24 | |
![]() | Come: Nä, vem e dum o göra det? | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-01 20:24 | |
![]() | Helt onödig utgift. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-01 20:25 | |
![]() | Rob, vet du, jag är jätteglad att du tittade in idag! Puss | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-08-01 20:25 | |
![]() | MINST sagt... Undra hur många dumma som betalar för det när dom inte hade behövt ;) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-08-01 20:26 | |
![]() | Klart man vill bli pejlad;) men inte av en tv-snubbe.....jag har ingen tv ;-) | |
| Maizena | 2008-08-01 20:27 | |
![]() | När tv pejlaren ringde på för några år sedan så öppnade jag dörren. Han frågade om jag hade tv?? Nä för fan svarade jag. Får jag komma in o titta?? Näää sa jag det ligger en tjej naken i min säng som jag precis sexat med svarade jag. Det skulle nog bli genant sa jag? Vad är det som låter från vardagsrummet då sa han (tv var på). Nä det är radion sa jag presic när rapportsignaturen gick på... Han tjatade och tillslut släppte jag in honom. Han gick in och sa....Tv har du ju och ingen naken tjej ligger här heller...... -Jävla tjej, svarade jag....bara sticka sådär och dessutom lämna en tv i min lgh....Tv pejlaren skrattade och gick därifrån. Fick ingen räkning heller.... | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-01 20:28 | |
![]() | Puss på fritösen! | |