Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 672 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-02 20:16 | |
![]() | ja, självklart... glömde ju handbollen!! | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-08-03 10:54 | |
![]() | Jag tog semester de två OS-veckorna. Ska köpa en vettig och detaljerad guide också. Och nya glasögon (de gamla räcker inte riktigt till för maratontittning). Jo, jag gillar vinterspelen bättre, men ojojoj vad mycket roligt det finns att titta på även i sommarspelen. Redan nu börjar dopningsskandaler ramla in. Ryskorna. Antagligen blir det fler, och förhoppningsvis hinner kontrollanterna ta de flesta före spelens start. De svenska medaljchanserna är inte lika många som förra sommar-OS, nej, men vi kanske blir överraskade? Damlaget i fotboll kanske? Emma i höjdhopp? Kina utlovar en fantastisk och spektakulär invigning också. Självklart ska jag se den live. Oavsett vilken tid på dygnet det blir! | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-03 11:10 | |
![]() | Fy va avis jag blir på dig Katalias. Har haft semester varje olympisk spel (sommar o vinter) sen Lillehammer, men i år funka det inte för jobbet att jag skulle få hela. Jag får nöja mig med en vecka, resten får man titta på nätterna o va sliten på dagarna. Vad gäller damerna så tror jag Paldanius kommer paddla hem en medalj. | |
| NadaR | 2008-08-03 11:33 | |
![]() | Jag tycker OS år roligt att titta på.Kommer heja på Serbien i voliboll,vattenpolo,tenni s med det skulle vara bra om dett blev en och annan överaskning.Hoppas det går bra för Sverige också. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-08-03 13:54 | |
![]() | ska kolla på allt som går heja Sverige och Schweiz | |
| acron - Ej medlem längre | 2008-08-03 14:48 | |
![]() | Jag kollar inte ens på OS =) | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-03 14:53 | |
![]() | Jag håller tummarna för Stefan Nystrand i simningen, främst för att hans mor är min arbetskamrat. :-) I övrigt ser det väl inte så ljust ut från svensk horisont. Men det är alltid kul att se bra idrott, även om inte di svenske vinner. | |
| Palini | 2008-08-03 15:42 | |
![]() | Jag är väldigt negativ inför OS i Peking. Många av våra främsta medaljhopp är skadade och av tradition brukar vi svenskar göra våra klart sämsta OS i spel som går långt utanför Europa. Frågan är om det blir nåt guld över huvud taget... Jag hoppas ändå på att nån överträffar sig själv. Gärna tidigt in i spelen så att det kan peppa nån annan till stordåd. Holm är en av våra främsta medaljhopp, men höjdhopp är ju en rätt knepig gren, där en skitrivning på 2,27 kan vara skillnaden på en medalj och en femteplats. Nej, det blir nog tyvärr rätt skralt med svenska medaljer i Peking... =/ Jag tippar 0 guld, 1 silver och 6 brons. *pessimisten har talat* | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-03 15:48 | |
![]() | tittar på idrotten... inte på svenskarna.. sen om de tar medalj är det ju ett plus... bättre att inte hoppas, då blir man bara besviken. Tar hellre en glad överraskning :) | |
| mjulven | 2008-08-03 16:05 | |
![]() | Ser fram emot beachvolley, kanot, herr fotbollen och simningen. Förutom den självklara friidrotten som nästan alltid blir spelens höjdpunkt | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-03 16:06 | |
![]() | herr fotbollen? vem är de? :P | |
| calle34 | 2008-08-03 19:30 | |
![]() | gymnastik barr och ringar karate brottning o.s.v | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-03 19:35 | |
![]() | Gymnastik är den ultimata sporten, men jag väljer att kolla på nästa VM/EM istället... | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-03 19:36 | |
![]() | ojaaa gymnastiken oxå ju!! visste det va ngt jag glömt :D | |