Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 719 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2008-08-08 22:29 | |
![]() | vi har väl inte haft några problem innan vi flyttade nyss... men det är då problemen började sas :), just kundtjänstens lååååånga köer. Jag fick till slut prata med en person som varken kunde skicka mig vidare utan bad mig återkomma om ytterligare några dagar... Vi har haft kasst nät och telefon i snart två veckor, men inte kunnat nå Com Hem. 3 ggr har jag kommit fram och så fort telefonisten svarat så har jag blivit bortkopplad. 5 mail som inte svarats på. Och ändå tyckte de att vi skulle avvakta - eftersom de inte gör en felanmälan första gången man ringer in... Mina idoga förklaringar på att vi faktiskt ringt in och mailat tidigare fast vi inte kommit fram då dög inte :(. En sökning på google sa mig att det finns väldigt många som är missnöjda med kundtjänsten på Com Hem. Faktum är att de ligger i högst på topplistan för klagomål på företags kundtjänst under juli 2008. Personen jag pratade med förklarade att det var semestertider och att då ringer fler folk in till dem, och att det då rimmar illa med semesteranställda Com Hem folk. Han föreslog att jag "skulle göra annat" under den timmen man väntar i telefonkö. Är det inte lite som att öppna en restaurang för 500 gäster men bara anställa 5 servitörer att serva dessa? Begriper inte hur de tänker...kunderna betalar ju samma summa varje månad året om - ska inte kundtjänst och support ingå i priset? Eller får man rabatt under sommaren :P? Vi byter. För en sak är att tjänsten funkar bra, men man behöver ju hjälpen när det strular och det kan ju faktiskt hända alla företag, hur bra de än är. Ett företag med en sugig kundtjänst är skit - oavsett hur bra deras produkt är. Adios Com Hem. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-08 22:40 | |
![]() | le-lou: Vad ska ni byta till då? För Telia, och de andra större ISP:erna lär fungera ungefär likadant med sin support, skulle jag tro. | |
| le-lou | 2008-08-08 23:04 | |
![]() | Vi har fiber i vår nya lägenhet, så det får blir det. (däremot håller jag inte med riktigt med de andra, telia tex har en juste kundtjänst/support - framförallt så går det att nå dem) :) | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-08 23:05 | |
![]() | Märkligt att vi haft så olika erfarenheter. Jag har behövt kontakta dem 3 ggr, och alla tre har de svarat snabbt, och fixat snabbt. :S | |
| DennisPlz | 2008-08-08 23:06 | |
![]() | Com Bort, Com Igen. Okärt barn har många namn. | |
| lamaglama | 2008-08-09 10:53 | |
![]() | Com Bort Incapable. | |
| nella35649 | 2008-08-09 11:13 | |
![]() | Haft comhem i 3 år, alltid utan problem. | |