Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sotfinger | 2008-08-10 20:49 | |
![]() | De flesta människor tycker att det är kul att ha en fin liten skål att ställa fram med godis/nötter/tapas/sushi/ taco-tillbehör, så jag köper gärna såna i present. | |
| Tinna | 2008-08-10 21:03 | |
![]() | wwwc.aftonbladet.se/...__ ,00.html En söt present! :) Vet dock inte ännu om den är på marknaden.. =/ Men en kul idé :D | |
| Mimikryp | 2008-08-11 10:33 | |
![]() | Sashaluna; *skrattar högt* Bra idé! Den ska jag komma ihåg! :-) | |
| Pekkis | 2008-08-11 16:30 | |
![]() | Ge bort ett ex av din favoritbok. Eller tryck en t-shirt. Det är bra presenter det =) | |
| SashaLuna | 2008-08-11 17:07 | |
![]() | Mimi, kul att du gillade den idén. Det brukar vara en uppskattad present. Skrev receptet på en omelett på kortet en gång med så han blev extra förvånad när han öppnade kartongen :-) En sida som annars har massa konstiga och onödiga men roliga pressentar är: www.coolstuff.se/ Själv skulle jag vilja ha en: www.coolstuff.se/Glassbol len | |
| Mimikryp | 2008-08-11 19:34 | |
![]() | Ööh... Isbitar och åtta MATSKEDAR grovsalt, skulle det bli glass??? *ytterst tveksam* | |
| SashaLuna | 2008-08-12 19:46 | |
![]() | Nä man måste ju ha i grädde och smak med :-) | |
| lolinonek | 2010-08-13 20:29 | |
![]() | Jag tar upp denna tråden igen för jag vill ha era synpunkter på en grej. Om man bjuder på middag och gästerna kommer med en flaska vin så undrar jag om ni öppnar den när gästerna är där eller ser ni det som en present till er och öppnar den en annan gång själva? Själv har jag gjort både och men undrar om nån vet lite mer hur man skall göra enligt vett och etikett. | |
| Satyra | 2010-08-13 20:32 | |
![]() | Dricker inte vin själv så jag skulle garanterat öppna den och bjuda på och jag tror faktiskt att det är så man "ska" göra också, enligt etiketten?!? | |