Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 26 |
Mobilspel
| Pågående | 19 523 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| palle-71 | 2008-08-11 15:44 | |
![]() | gonorre,,,, och den säger svid i pitt....:) | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-08-11 15:45 | |
![]() | Vulcan, jag tror det är en större upplevelse att möta de vilda orangutangerna. Jag har fått möjlighet att träffa både vilda och mindre vilda. En av de vilda orangutangerna upptäckte jag först när jag kände en frän lukt, senare ett porlande ljud. Det var en stor bredkindad orangutanghane som fått syn på mig och kissade ner på mig uppifrån sin trädkrona :) Jag var för tillfället ensam och inte alls särskilt kaxig just då. Som tur var såg han inte mig som något större hot. De är ju vanligtvis ganska fredliga. | |
| magga | 2008-08-11 15:47 | |
![]() | en lunnefågel :) | |
| Dyslekso | 2008-08-11 15:48 | |
![]() | Kissa gillar de däremot... www.youtube.com/watc...0d zgSfFQu8 | |
| MiaHudik - Ej medlem längre | 2008-08-11 15:56 | |
![]() | Fiskade kräftor i helgen och dom är underliga djur | |
| StateoMaine | 2008-08-11 15:58 | |
![]() | Om det räknas innanför stöngsel var jag på Kolmården för ett par år sedan och tittade på och klappade vargar - det var otroligt häftigt!!! | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-08-11 16:44 | |
![]() | Har tillsammans med familjen sett en björn lunka förbi över gårdsplanen och åkern, fast på betryggande avstånd och genom köksfönstret, fast andra gången jag såg björn var jag en bit från huset och den korsade vägen jag gick på, fast på rätt så långt avstånd och den verkade rätt så skygg. Ett lodjur har jag sett på riktigt nära håll. Det var också på gården hos mina föräldrar på kvällen och den stod där stor och ståtlig och iakttog mig några sekunder när jag gått ut på bron, men så fort jag rörde mig igen blev den jätterädd och sprang med långa skutt in i skogen =) Ett ståtligt djur! | |
| -huggo | 2008-08-11 16:47 | |
![]() | Björn i vilt tillstånd, man är inte så upptjäftig när man möter dem i skogen. Skummaste husdjuret jag haft var en iller. | |
| Sotfinger | 2008-08-11 18:05 | |
![]() | Jag har inte sett så många ovanliga djur, men grävling har jag sett, och lysmaskar som nån berättade om förut. Roligast var nog flygande ekorre som fanns vid vår sommarstuga i Nykarleby, Finland, när jag var barn. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-11 18:13 | |
![]() | _Candid och så järven du stötte ihop med. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-11 18:23 | |
![]() | hm... sommargylling tror jag att jag kan klassa som det ovanligaste... finns inte så många kvar av dem fick jag höra av en ornitolog som blev alldeles till sig när jag berättade att vi haft den på besök hemma två somrar i rad :) Såg en konstig "fjäril" för ett par somrar sen... va väl en spinnare eller vad det heter... STOR!! | |
| Jobbar | 2008-08-11 18:26 | |
![]() | I det vilda: lodjur I djurpark: näbbdjur | |
| swingmatism | 2008-08-11 18:48 | |
![]() | En olyckligt korsad silverräv i norra Kanada - ovanlig i den mån att det inte riktigt var en räv längre. Men Drakfisk i Röda havet var nog det mest fascinerande. | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-08-11 19:02 | |
![]() | Ja, järven glömde jag mommes, för det är väl tio år sedan =) Men nu har jag nog räknat upp alla ovanliga djur jag sett i vilt tillstånd, hoppas att jag får resa mer i mitt liv så att det blir några fler än de svenska vilda djuren att lägga till listan =) | |
| 00zelda | 2008-08-11 19:04 | |
![]() | I det vilda: en lodjurshanne som kom och visade upp sig i min trädgård för två sommrar sedan. Samt små muränor, inte i Sverige då :) | |
| Vasterljung | 2008-08-11 20:13 | |
![]() | En hammarhaj i Atlanten utanför Teneriffa. | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-08-11 21:15 | |
![]() | En grävling som sprang framför min cykel | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-08-11 21:22 | |
![]() | Späckhuggare som simmade längs med båten... det var skräckblandad förtjusning då dessa varelser är 5 gånger större än båten. Men vilka mäktiga varelser. Stötte på en varg när jag var ute med min hund för ca 8 år sedan. Det var helt otroligt. Älskar vargar men vill nog inte stå öga mot öga igen. :p | |
| Vita loafers - Ej medlem längre | 2008-08-11 21:33 | |
![]() | Dvärgmås beskådad vid Ledskär i norra Uppland hösten 1984. | |
| GalnaAlexiz | 2008-08-11 22:13 | |
![]() | Mitt ex:/ kan ännu inte förklara vad det egentligen är för någe... | |