Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 523 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-08-13 09:07 | |
![]() | nja Julmusik är helbra tex The Beach Boys me Little Saint Nick den är så go nja jag är en nattmänniska hehe NightRanger ^^ | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-13 09:49 | |
![]() | Så alla som bryr sig.. Nu har jag sett del 1&2, ungefär hälften alltså. Hitintills har den varit mysigt. Känner dock att den skulle göra sig bäst om man hade en kär vän vid sin sida och en flaska vodka.... to be continued | |
| Mimikryp | 2008-08-13 10:12 | |
![]() | Åh, en del julmusik är ju riktigt bra! Jag måste ta och sätta på min Absolute Christmas nu! :-) Mycket snyggare bild, btw, Stilig_karl. :-) | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-08-13 10:21 | |
![]() | lite juliga låtar som jag har på datan som jag lyssnar på Christmas Crackers - När Julen Kommer Till Stan Coca-Cola - Christmas Song Gyllene Tider - 24 December John Lennon - Happy Xmas (War Is Over) JustD - Juligen Queen - Thank God It's Christmas Slade - Merry Xmas Everybody The Beach Boys - Little Saint Nick | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-13 10:23 | |
![]() | Haha, här försöker man föra fram lite spännande nyskapande sovjetisk film från 20talet, så peppas det på julmusik... härligt på något sätt. :p tackar mimikryp :) | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-08-13 10:29 | |
![]() | Har inte Jackson Five gjort en söt låt om Santa? Blev avbruten mitt i filmen... Gillade när de -lagade till- tjuren efter slakt. Fick falshbacks från Earthlings dessvärre. Inspirerande att titta på människor i arbete. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-08-13 10:30 | |
![]() | anpropå Sovjet så är ju deras gamle stormålavkt lev Yasjin tidernas bästa målvakt även kallad svarta spindeln för han hade helsvart klädsel | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-13 13:56 | |
![]() | Ok alla. Rekommenderar starkt filmen då det är ett tidsdokument, både i utförande och resultat. Kino eye är mer en dokumentär än något annat, och man kan sakna att det inte finns något direkt personporträtt, utan man får nöja sig med en eller annan rackare som leendes gör sig sig sedd. För alla ler och är glada. För så var det i Sovjet efter att Lenin hade räddad folket, det har jag sett på film... :p | |