Spelrum
Giraffen | 17 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 26 |
Mobilspel
Pågående | 20 461 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
MissT | 2008-08-14 19:48 | |
![]() | Själv har vi haft Hobby och varit nöjda men skulle jag köpa en ny vagn idag skulle det bli en Polar!! | |
theplaygirl | 2008-08-14 19:58 | |
![]() | Jag rekommenderar Kabe, hade en 780 -01, kanonvagn! om man vill ha utrymme men inte åka omkring så mkt! | |
zimba - Ej medlem längre | 2008-08-14 20:05 | |
![]() | Kabe eller Hobby är mitt bud. Den där Kaben med överdäcken var häftig, dock ökar troligen bensinförbrukningen oroväckande med ett sånt luftmotstånd. | |
CHL | 2008-08-14 20:12 | |
![]() | mor å far köpte kabe för 2 år sen, ganska ny modell. Nu tänker dom byta igen, för den är så dåligt planerad inuti. Finns ingen logik nånstans. Polar lutar det åt. | |
The_Viking | 2008-08-14 20:44 | |
![]() | Solifer har alltid haft bra vintervagnar men dom är ju även kanon på sommaren. Själv så är jag nästan född i en Polar för att sedan semestra i en Cabby. Personligen så tycker jag Cabby är den bästa vagnen. Våran Cabby köpte vi begagnad när jag var ca 7 år 19år senare sålde vi den för 20000 så andrahandsvärdet måste jag säga är rätt ok. Men det är ju så att om du vill ha ett bra andrahandsvärde på en husvagn måste du sköta om den ordentlig och då är det faktiskt rätt bra andrahandsvärde på dom flesta sorterna. Sen beror det på vad du vill göra, stå still mycket eller åka runt. Hobby och Kabe är bra vagnar om du inte tänkt åka runt så mycket. Ska du åka runt och se landet så tycker jag att Cabby, Solifer eller Polar är dom bästa vagnarna. Husbil är rätt värdelöst då du måste packa ihop allt om du ska åka någonstans över dan eller om du bara ska handla tex. Iofs så kan du ju släpa med en cykel om du vill det men det är ju inte kul att cykla i ösregn tex. | |
zimba - Ej medlem längre | 2008-08-14 20:49 | |
![]() | Ja husvagn är bättre än husbil. Har haft båda och föredrar husvagn av samma anledning som the viking. | |
-Lala-la | 2008-08-14 21:43 | |
![]() | Husvagnar är nog faktiskt det enda jag är allergisk mot. Jag får rysningar bara jag hör ordet = sant. | |