Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 18 819 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-14 16:51 | |
![]() | Jag vet inte om de funkade för mig. Tänkte prova att låta bli att ta dem några månader och se om jag märker nån skillnad. Det mesta av skillnaderna man märker kan ju lika gärna förklaras med årstidsvariationer. Den enda effekten de hade var att jag gick ner i vikt, men det beror kanske inte på tabletterna. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-14 16:52 | |
![]() | Annars kan det hända att du har narkolepsi. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-14 16:52 | |
![]() | Eller inte, snarare sömnapné. | |
| Järnröret | 2008-08-14 16:56 | |
![]() | Kronisk trötthet? Jävla hittepå, drick mer vatten och bli frisk. | |
| Felixy | 2008-08-14 17:07 | |
![]() | E Solu: Ah men det e ju värt att prova iaf? Ja mycket beror säkert på årstid och liknande, härligt när hösten kommer snart då :P fifan. Järnrörer: Tack precis det vettiga svaret jag ville ha. Allt löser sig med vatten eller? :P | |
| nella35649 | 2008-08-14 17:09 | |
![]() | jag har slutat o röka, aldrig varit tröttare :( | |
| Amiable | 2008-08-14 17:12 | |
![]() | Felixy: det finns på alla typer av livsmedelsaffärer. Jag köper de med xtra tillskott med viatminer med. Finns lite olika o kanske lite olika priser. Kostar runt 60-100.- beroende var man köper dem. Nu tar det ett tag innan du märker av att du äter dem, bara så du vet det. Kanske 1-2 månader men det är det värt, helt klart! | |
| IchbinTysk | 2008-08-14 17:22 | |
![]() | Motion hjälper, kanske inte det bästa om du har ett pressat schema. | |
| Filippa Flax | 2008-08-14 17:30 | |
![]() | Kolla ditt blodprov. Är det för lågt blir du jättetrött. Lätt, enkelt och smärtfritt. Bra att ha koll på oavsett vad. | |
| Filippa Flax | 2008-08-14 17:31 | |
![]() | Förlåt! Blodtryck skulle det stå!!! | |
| Felixy | 2008-08-14 17:33 | |
![]() | Amiable : Det e ju värt ett försök alltså. Ska kolla det nästa gång jag handlar :) Ichbintysk: Motionerar minst 4 dagar i veckan så det är nog inte faktorn:( Filippa: Kollat:) Det var godkänt faktiskt. Men tack för tipset. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-14 17:35 | |
![]() | Du kan också äta lite saltlakrits, det höjer blodtrycket, och smakar dessutom godare än piller :) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-14 17:47 | |
![]() | Hm, felixy: "Motionerar minst 4 dagar i veckan så det är nog inte faktorn" Kanske är det just det som är faktorn? Påminner mig lite om följande: Pekka gick till doktorn för han hade varit lite nere och trött på sista tiden. Han förklarade sin situation för doktorn som bad honom att beskriva en typisk dag. -Jag vaknar sex å så sätter jag på säringen, äter frukost sätter på säringen sen går jag och jobbar. Kommer hem till lunch sätter på säringen äter lite sätter på säringen, jobbar igen. Slutar jobbet vid halv fem åker hem och sätter på säringen äter middag, sätter på säringen tittar på tv, går och lägger mig sätter på säringen tre gånger. Doktorn smålog och undrade -Har du ingen aning om vad det kan bero på? -Jo har nog funderat en del, tror doktorn att det kan bero på allt småronkande på joppet ? | |
| Felixy | 2008-08-14 17:51 | |
![]() | Hahaha, ja den fick jag faktiskt av en finsk kompis för ett tag sen ;) Mycket bra. Man jag är icke nymfoman!! ;) Men jag har en skaplig bit till "joppet" så promenerar eller cyklar istället för att ta bil så det blir skapligt med motion. Men skulle hellre hade som finnen :P haha. | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-08-14 19:57 | |
![]() | ät järntabletter i samband med måltid och sov mer. | |
| DennisPlz | 2008-08-14 19:59 | |
![]() | Om tröttheten är kronisk är det inte mycket att göra åt, förutsatt att en legitimerad läkare gett dig den diagnosen. Symptombehandling har du gott om tips på här ovan. | |
| Piaree | 2008-08-14 20:18 | |
![]() | Gå till doktorn. H*n kan kolla om du har järnbrist. Trötthet kan ju oxå vara ett symptom på depression. | |
| y not | 2008-08-14 20:26 | |
![]() | instämmer i alla som säger på olika sätt, "ta reda på orsaken" fysiks eller psykisk spänning, blodbrist eller annan brist, sen får du väl se om det är mineraler eller massage du skall ha. En fylla som rekomenderades ovan kan också vara bra att bryta mönster, | |
| -Lala-la | 2008-08-14 21:29 | |
![]() | Ynot: Man kan dricka kroniskt kaffe. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-08-14 21:33 | |
![]() | Kronisk trötthet botas enklast med kronisk väckarklocka | |