Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 20 |
Mobilspel
| Pågående | 19 525 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hotcold | 2008-08-14 15:52 | |
![]() | Jag brukar tvångsraka min kille både här och där:-) Han har inget emot det ska tilläggas men är för bekväm för att utföra det själv. | |
| Miss_jk | 2008-08-14 15:54 | |
![]() | För min del för att jag tycker att det ser betydligt fräschare ut. Eller rättare sagt, det ser fräscht ut, vilket orakat definitivt inte gör. Detta gäller då på tjejer och på de tre ställen jag skrev. På killar tycker jag tvärtom. Huuuur sexigt som helst med hår _i måttliga mängder_! Ryamatta på bröst/rygg är inte sexigt någonstans, men gärna mycket hår på armar, ben och lagom på bröst. Manligt i min mening. Fråga mig inte varför, det är bara min åsikt. | |
| E_Cantona | 2008-08-14 15:54 | |
![]() | Är väl en personlig smaksak...Skulle aldrig kräva att min kvinna rakade sig, rakar dock både huvud, haka och under armarna för jag tycker det ser ofräscht ut annars. Va gäller ANDERStG "Tjejer ska raka sig [...] på underlivet" Om vi förbigår den fruktlösa frågan "Varför?" så vill jag påstå att det inte är så vanligt. Så vill jag påstå att det är vanligare än tvärtom, inte många jag mött som kör "au naturelle";) | |
| TazzRat | 2008-08-14 16:01 | |
![]() | Miss_jk: Men som någon tidigare även skrev, så är det ju egentligen ofräschare med rakat rent fukt- o bakteriemässigt. Varför "ser det fräschare ut"? Missförstå mig inte; jag är inte bättre än någon annan på detta eftersom jag ser rakhyveln som en mycket god vän, men det känns egentligen rätt hemskt. Tjejer "ska" raka, gärna sminka, fixa till sig o smycka sig (ex), men killar "ska" helst vara sådär macho naturella. En kille som använder deo o luktar gott är ett riktigt kap! (Nåja.) VARFÖR har det blivit så? | |
| Filippa Flax | 2008-08-14 16:03 | |
![]() | Hallå! Underlivet är det invändiga. Det är venusberget och blygdläpparna som det kan finnas hår på. Vill man se ut som ett barn rakar man allt hår som finns där. Vill man slippa hår som sticker ut vid bikinibyxorna, behåller man en trekant på venusberget och vaxar ljumskarna. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-08-14 16:04 | |
![]() | E_Cantona, Att få kvinnor vill vara "au naturelle" en trappa ner kan ju bero på att en kvinna som tar hand om sig är en mycket vacker varelse, underbara linjer, silkeslen hy, djupa talande ögon... varför ska hon då ha nån slags muterad krasse-odling mellan benen som får henne att se ut som nåt katten släpat hem från Tjernobyl? | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-08-14 16:06 | |
![]() | Vi kan väl alla konstatera att rakning inte är ett skvatt naturligt någonstans. Men om vi ni ska komma ner på ett personligt plan så anser jag att det idag är praxis för kvinnor att raka underben, bikinilinje, armhålor. Män rakar, om dom inte har skägg ansikte och hals. Sen kommer vi till intimiteterna. Jag föredrar definitivt att man rakar /ansar hårt på sitt underliv. Det gäller både killar och tjejer. Varför? Hört talas om oralsex kanske? Sen rakar jag själv ryggen för jag tycker det känns lite grottmänniskoaktigt. Men vi pratar ju om subjektiva saker. | |
| Miss_jk | 2008-08-14 16:08 | |
![]() | TazzRat: Ingen aning faktiskt. För mig så är det sexigare med "fina, rena och fräscha" tjejer och lite macho killar. Men som sagt, fråga mig inte varför. Filippa Flax: Tror att folk förstod vad jag menade ändå. Att märka ord... De flesta jag talat med föredrar helt rakat, men det är ju självklart upp till var och en. | |
| E_Cantona | 2008-08-14 16:09 | |
![]() | Haha, ordprofeten, det var oxå ett sätt att lägga fram en förklaring...underbart... haha Förstår va du menar men jag älskar min kvinna för den hon är med eller utan hår;) | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-08-14 16:10 | |
![]() | E_Cantona: Klart man kan älska sin kvinna för den hon är, men det innebär ju inte att man kan föredra något speciellt ändå. | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-08-14 16:12 | |
![]() | Jag undrar hur man rakar sin rygg. Hur når ni som gör det? Filma gärna och lägg upp på youtube. | |
| TazzRat | 2008-08-14 16:14 | |
![]() | hakwa: Fast samtidigt kan det vara så att hon är fin oavsett. Dvs att hon är lika sexig med- som utan resp hårtufsar. §;o) | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-14 16:14 | |
![]() | Ähum... jag har faktiskt aldrig köpt anledningen till att raka sig någon annanstans än under armarna. Kom på att jag har känt mig oerhört lurad om jag gett mig på något annat. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-08-14 16:17 | |
![]() | andraideal: Det är inte lätt men går om man gör som när man kliar sig ;-) Men jag måste medge att jag HELST tar hjälp av någon. Men du kan glömma youtube ;-) Tazzrat: Kan det säkert vara,finns säkert många som tänder på en buske också, men jag föredrar rakat, så enkelt är det. Och vill man få mig att ha oralsex med någon så ökar man definitivt sina chanser om man tar bort en del/allt. | |
| Bejbiie_vås | 2008-08-14 16:19 | |
![]() | Jag rakar armhåla/benen o intimt för at jag ska trivas med mig själv och känna mig fräsch. Jag skiter fullständigt i vad andra tycker om att jag rakar mig. Man ska alltid göra för sin egen skull och inte raka sig för att någon annan tycker det eller tvärtom!! | |
| kartoffel | 2008-08-14 16:23 | |
![]() | Brukar raka mina ludna öron med jämna mellanrum. Skägg och huvud är andra vanligt förekommande rakområden. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-08-14 16:25 | |
![]() | Ahhh, där sa kartoffel något... Jag ansar näs och öronhår också. Undrar om det är hygieniskt... ;-) | |
| TazzRat | 2008-08-14 16:28 | |
![]() | hakwa: Kanhända jag var lite otydlig? Låt mig omformulera: En person kan vara sexig för att den är den den är, oavsett hur den ser ut. Jag tyckte det var väldigt oläckert när killar hade hår på ryggen, men var tillsammans med en kille som hade hår på både rygg o öron. Han var något av det sexigaste jag någonsin sett- INKL allt sitt hår. §;o) Förstår du hur jag menar? | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-08-14 16:29 | |
![]() | Själv anser att det är finast om en person gör precis som denne känner! | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-08-14 16:29 | |
![]() | Tazzrat: Fick du någonsin se honom utan då? ;-) Men sen är det ju så fint att mänskliga hjärnan är extremt formbar. Blir man riktigt kär har man ju en tendens till att se skönhet i allt som objektet står för ;-) | |