Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 564 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Worddokument - Ej medlem längre | 2008-08-16 14:56 | |
![]() | Jo - svara du som vet tack! | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 15:04 | |
![]() | Exceldokument: ETT exempel..de som är bäst vid endast VM o OS... annars gör mediokra resultat, och "gömmer" sig mellan mästerskapen, tex... De som har haft att göra med Balcolaboratoriet tex... De tränarna som haft o göra med Balcolaboratoriet tex... De som vinner FÖR överlägset och FÖR ofta... Tom Carl Lewis har erkänt att han inte var helt ren.. han tog 9 OS-guld.. Mark Spitz tog 7 under samma OS... Phelps nu... Thorp i Australien... osv osv osv | |
| Worddokument - Ej medlem längre | 2008-08-16 15:08 | |
![]() | Vad är problemet? Citat Wilsson "dom är dopade allihop på ngt sätt..så det är ointressant" - om _alla_ är dopade så tävlar väl _alla_ på samma villkor? Att "tom" Carl Lewis erkänt är blahablaha. Var Mark Spitz dopad? Thorp? Och nu även Phelps? Har du bevis för det? Isf tycker jag du skulle vara DÄR och inte här. För tänk vilken hjälp de skulle få när du VET hur det ligger till. :D | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 15:16 | |
![]() | Herr Word: OM jag kunnat bevisa det så hade jag nog gjort det, Einstein. Vad tror du inte WADA försöker, fast dom vet om, kan dom inte göra det själva ens för att "tjuven" ligger steget före polisen alltid med nya preparat och tillvägagångssätt innan det upptäcks. Du verkar propagera FÖR doping iaf.. och JA, ALLA i en 100metersfinal är nog dopade ja, för de odopade har ingen chans och slås ut på vägen. Knepet är ju bara att dopa sig så man inte upptäcks, vilket fabriker som Balcolaboratoriet osv gärna hjälper till med, läkare likaså, tränare likaså... VARFÖR? SVAR: Pengar!!!!!!!!!!!! | |
| run-marie | 2008-08-16 15:18 | |
![]() | Dopade eller inte dopade, vad jag inte (aldrig) kan förstå är hur man kan se så lycklig ut efter en vinst när man vet att man tagit otillåtna medel. När nån blir påkommen så har dom ALDRIG vetat om nåt. Måste vara väldigt lätt för nån utomstående att blanda nåt medel i deras vattenflaska eller vad det nu är dom dricker. | |
| Worddokument - Ej medlem längre | 2008-08-16 15:20 | |
![]() | Självklart är jag emot ALL form av dopning! Jag är också emot självgoda människor som ser negativt på allt och alla andra. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-16 15:22 | |
![]() | *tänk om det fanns en god karamella som gjorde alla männsikor snälla...* | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 15:23 | |
![]() | run-marie: Ja, visst är människan otroligt bra skådespelare... man har hört vissa ursäkter som får en ren idiot framstå som ett geni. "Någon la det i min tandkräm" tillhör väl en bland de sämsta..haha. .sånt pucko... Och Marion Jones som bedyrade sin oskuld så länge det gick, sen lipa hon o bad Bush om nåd i fängelset o bla bla bla.... stackars dom som blir påkomna o lipar o gråter o hela deras liv är förstört... HAHAHA..rätt åt dom menar jag | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 15:26 | |
![]() | Mr Wordperfect: Se sannningen i vitögat.. det är inte 1960-talet längre...det är 2000-talet där ALLT handlar om pengar o där ALLA gör allt för att vinna, kosta vad det kosta vill... En fråga till dig: Hur många % tror du är dopade inom tyngdlyftningen? | |
| Worddokument - Ej medlem längre | 2008-08-16 15:30 | |
![]() | Till skillnad från dig som _vet_ så tänker jag inte ens spekulera i saken. Du blir ju så fånig och otrevlig, så jag tror inte mitt ego fixar det tyvärr... | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 15:31 | |
![]() | för du VET att jag har rätt innerst inne ang dopingen... :P | |
| Worddokument - Ej medlem längre | 2008-08-16 15:33 | |
![]() | Tyvärr kan jag inte boosta ditt ego i det fallet. Tror du är nöjd med att du vet det du tror du vet ändå. | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 15:36 | |
![]() | ok.. vi går på DIN linje då.. INGEN är dopad i detta OS.. konstigt att flera redan åkt fast då.. | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 15:36 | |
![]() | ok.. vi går på DIN linje då.. INGEN är dopad i detta OS.. konstigt att flera redan åkt fast då.. | |
| Dyslekso | 2008-08-16 15:42 | |
![]() | Kan ni inte kompromissa? Dvs hälften är dopade.:) | |
| Worddokument - Ej medlem längre | 2008-08-16 15:44 | |
![]() | Eftersom jag inte alls kan avgöra vem/vilka som är/varit dopade så har jag heller inte påstått varken att de är det eller det motsatta. Min linje är solklar - Jag har mycket svårt för folk som VET allt. Jämt. Precis som du framhåller att du gör Wilsson. Därför väntar jag med anklagelserna tills bevis framlagts. För övrigt hoppas jag på världsrekord. Det vore maffigt! | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 15:45 | |
![]() | dyslekso: hahaha... ja, då närmar vi oss sanningen iaf... | |
| Jarnis86 | 2008-08-16 15:45 | |
![]() | sätter bolt starten går han under 9.70 | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 15:46 | |
![]() | Mr Word: Om du läser ang OS nu i Peking så har redan ett par koreaner blivit fällda och av med sina medaljer.. men det kanske är just det som svider? Landsmän? | |
| Worddokument - Ej medlem längre | 2008-08-16 15:51 | |
![]() | Hahaha, forumadmin hitåt - tyvärr lyckas du inte nå vidare med att kränga dig ur skitsnacket genom att löjla till dig och håna mig. Jag är nämligen halvkines! (Dock född i Sverige, attans lillgrabben). Är de fällda, så bra! Oavsett nationalitet och gren. Bort med skiten! Ps. Diskussion med dig Wilsson är att sänka sig till under gräsnivå. Så patetisk vill jag inte vara... Tack för mig. Heja Bolt! | |